for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Jeg ser det har vært diskusjoner på denne funksjonen tidligere, og at dere jobber med nytt brukergrensesnitt for innstillinger. Kanskje dette kommer der? Uansett:
Jeg vil anta det er vanlig å for eksempel justere priser gjeldende fra 1. januar, og at man ønsker å legge inn nye prisene i løpet av januar. Men i dag (22. januar 2021) tillater ikke systemet at man setter startdato for en prisliste tilbake i tid (se bilde). Jeg foreslår å gjøre dette mulig.
Litt tilleggsinfo:
Jeg klarer å omgå problemet delvis nå, ved å endre prisene rett i prislisten (ikke lage en ny versjon av prislisten med egen startdato). Ulempen er at timer fra i fjor som ennå ikke er fakturert, også vil få den nye prisen.
For å omgå problemet har jeg nå "forberedt meg" til neste år (synlig i bildet under), ved å opprette en ny versjon av prislisten med startdato 1. januar neste år. Prisene er foreløpig like dagens priser, men i januar neste år vil jeg da endre prisene rett i den prislisten som allerede har riktig startdato.
Men det burde jo være mulig å bare sette startdato tilbake i tid, slik at nye priser gjelder for alle timer etter startdato, som ennå ikke er fakturert.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.