Mine områder
Hjelp
sundus naveed
CONTRIBUTOR ***

Varsling om endringer i systemet

av sundus naveed
Status: Stem - Vi vurderer!

Det er mange endringer som skjer i Project Management.

Dette er stort sett bra, men det må være mulig å få en oversikt over hvilke endringer som har kommet i systemet for oss som bruker systemene deres og som kanskje er interessert i å bruke mer av det.

Slik systemet er i dag har vi - og tydeligvis også andre kunder – eksisterende rutiner, ønsker, begrensninger og workarounds i systemet som gjør at vi er veldig interesserte i å få en løpende oversikt over hvilke endringer og utvidelser som skjer i systemet.

Vi ønsker å få oversikten over små og store endringer som har kommet på automatisk e-post, og/eller at dere oppgir disse endringene på «nyheter» her i Community.

3 Kommentarer
Tormod Solem Slupphaug
CHAMPION ***
av Tormod Solem Slupphaug (Oppdatert ‎26-02-2020 09:15 av Tormod Solem Slupphaug )

Hei,

Dette dekkes vel ganske godt opp av nyhetsbrevene som legges ut inne på Visma Project Management. Gå på spørsmålstegnet øverst til høyre (like ved søk), velg "Spørsmål" og "Nyhetsbrev".

 

Når det er sagt burde gjerne Nyhetsbrev fått seg en egen knapp, og ikke ligge under "Spørsmål". Det virker også som at nyhetsbrevene har stoppet opp litt de siste ukene. Disse er i alle fall tidligere holdt jevnlig oppdatert og har vært til stor hjelp for min del.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Nyhetsbrevet er tilbake om et par ukers tid:) 

Når det gjelder nyheter generelt er det nyhetsbrevet som informerer om alle små og store endringer. I tillegg vil det i systemet komme en veiviser i de tilfellene det er større endringer. I Community oppdaterer vi også med nyheter. 

Gå på spørsmålstegnet opppe på verktøylinjen så vil du finne både Community og nyhetsbrevene. De er dessverre litt godt gjemt, vi jobber med en bedre løsning. Når det er nye nyhetsbrev vil det være en rød notifikasjon ved spørsmplstegnet. 

 

 

Tormod Solem Slupphaug
CHAMPION ***
av Tormod Solem Slupphaug

Er det noen oppdatering her @Anonymous? Var en rød notifikasjon ved spørsmålstegnet da jeg logga inn i dag, men ser ut til at nyhetsbrevet nå har falt helt bort?

 

image.png

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"