avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
CHAMPION *

Timelister bør kunne godkjennes i Manager APP som reklamert på nettsiden deres

Status: Delivered

Siden dere allerede reklamerer for at dette kan gjøres, så tenker jeg at dette bør være en prioritert oppgave for dere - nemlig at leder kan godkjenne timelister i Manager APP'en. Dette ble en problemstilling for oss nå i ferien, da leder ikke har pc eller nettbrett med seg på ferie. Timelistene kommer ikke inn i Manager APP'en, og når vi prøver å åpne Approval i Visma.net i nettleseren på mobilen, så får vi opp feilmelding om at skjermen er for liten til å lese timelistene.

Enten bør timelistene kunne godkjennes i APP, eller så må dere gjøre opp på nettsiden deres slik at den kan åpnes i nettleser på mobil. Når man har selskaper med godt over 100 ansatte, så kan det ikke forventes at det skal legges inn vikarer for ledere hver gang det skal avvikles fere.

4 Kommentarer
Status changed to: Status: New

Hei du, og takk for innspillet, vi er selvfølgelig helt enig i at leder bør kunne godkjenne timelister fra mobilen!

Og det kan de faktisk, men ikke i Employee App'n (det vil komme til høsten).

Jeg skal legge inn en lenke som beskriver hvordan man kan godkjenne timelister fra mobil. 

CHAMPION *

Jeg håper at denne lenken kan komme raskt, da jeg har flere som går på ferie til helgen 🙂

Status changed to: Status: Delivered

Har gleden av å meddele at Visma Manager App'n fikk støtte for å godkjenne timelister for 1 drøy uke siden