Mijn Communities
Help

Met de Youforce App regel je jouw HR-zaken in 60 seconden

19-01-2024 13:13
  • 4 Antwoorden
  • 18 kudos
  • 531 Weergaven

Opmerkingen
Ellie van der Heide
CHAMPION **
door Ellie van der Heide

Wauw wat een mooi product is de app nu geworden! T filmpje ziet er zeer goed uit!. Hier mogen jullie trots op zijn, zijn wij ook 😊

door Remco te Ronde

Dank voor het compliment @Ellie van der Heide. Van dit soort feedback worden we allemaal bij Visma|Raet heel blij🤗!

 

(Alhoewel we intern niet kunnen wachten totdat deze nieuwe prachtige video weer aan vernieuwing toe is omdat er weer meerdere nieuwe functionaliteiten zijn toegevoegd die nog niet in de video zitten)

brussaard-c
CHAMPION *
door brussaard-c

@Remco te Ronde , 

 

Dit ziet er mooi uit.
Ik was nog niet bekend met Verlof indienen via de app, en kan dit nergens terugvinden op de community?

door Remco te Ronde

Hoi @brussaard-c ,

 

Bedankt voor de complimenten op deze promotie video. Ik geef het door aan mijn collega's van Marketing die de video heeft gemaakt.

 

Inderdaad in het beginscherm (rond 11 seconden) toon alle functionaliteiten die beschikbaar zijn en in ontwikkeling zijn. Dus je ziet het knopje 'verlof', maar verder in het filmpje wordt niet verder toegelicht hoe 'verlof' werkt, omdat je dat nog niet kunt activeren voor jouw medewerkers.

 

Via de Community (met label verlof) houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen. En ook als onze Customer Success Managers of ServiceManagers een demo geven over ontwikkelingen binnen Youforce zullen ze kunnen toelichten wat onze aanpak is om verlof beschikbaar te gaan stellen in de app.

Medewerkers