Minun alueeni
Apu
Honeytoe
CONTRIBUTOR **

Asiakastiedot exporttina

tekijä Honeytoe

Olis kiva saada. Kuulemma tuntilaskutuksella saatavissa. Ennen sai ihan nappia painamalla. Tuo taitaa olla jopa kiellettyä omia asiakasreksiteri tuolla tavoin?

5 VASTAUSTA5
Honeytoe
CONTRIBUTOR **

tekijä Honeytoe

Ette siis luovuta minun tietoja kuin maksua vastaan. GDPR:n perusteella teille saattaa tulle uhkasakko, mikä on jopa 4% yrityksenne liikevaihdosta!
Toivon, että korjaatte palvelunne pikaisesti GDPR:n edellyttämään kuntoon!
Teemu

Hei Teemu!
Tässä tekstissä rekisteröity on sinun asiakkaasi, ja sinä olet siis rekisterinpitäjä:
"Rekisteröidyllä on oikeus saada rekisterinpitäjälle toimittamansa henkilötiedot jäsennellyssä, yleisesti käytetyssä ja koneellisesti luettavassa muodossa sekä halutessaan siirtää kyseiset tiedot toiselle rekisterinpitäjälle."

 

Mikäli haluat asiakasrekisterin ohjelmasta excel- tai csv- tiedostoon, tästä työstä veloitamme toteutuneen työmäärän mukaisesti. Työn kesto riippuu asiakkaiden määrästä, mutta suurella todennäköisyydellä riittää minimiveloitus, joka on 30 minuutilta eli 60€+alv.


Olethan tarvittaessa yhteydessä asiakastukeemme, joko soittamalla 09 3154 2036 tai sähköpostilla helpdesk@passeli.com. Aurinkoista kevään jatkoa!

Honeytoe
CONTRIBUTOR **

Mulle riittää koneellinen  tietokanta dump

Honeytoe
CONTRIBUTOR **

tekijä Honeytoe

Eihän se Vismalle ole 4% kuin 90 miljoonan uhkasakko!

tekijä Tiia-Maria Hietala

Hei!

 

Asiakaskortistoa ei tosiaan valitettavasti saa exceliin suoraan ohjelman sisältä ladattua. Asiakkaidemme tietoihin pääsee vain tietyt henkilöt kehityksestämme ja tarpeen vaatiessa voimme lisämaksullisena palveluna pyytää heitä luomaan asiakastiedoista excel-tiedoston.

Pysy kärryillä!

Klikkaa artikkelin oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä ja "Tilaa". Näin saat ilmoitukset suoraan postilaatikkoosi, kun artikkeliin tulee jotain uutta. Valitse oikealta asetusvalikosta tilaa, niin pysyt mukana!