Minun alueeni
Apu
Isäntä
CONTRIBUTOR *

PPGMANAGER lähetti toistuvaislaskut 1.1.2024

tekijä Isäntä

Hei, PPGManagerin ei pitänyt enää lähettää laskuja joulukuun jälkeen, mutta näköjään laittoi menemään toistuvaislaskut asiakkaille 1.1.2024. Mitäs niiden kanssa nyt tapahtuu?

3 VASTAUSTA3
Jouko Knuuti1
CONTRIBUTOR *

tekijä Jouko Knuuti1

Hei !
Mikä lasku tuo on? Minulle ei ole tullut alkuperäistä laskua, mikäli tämä liittyy jotenkin Ark Tekniikka Oy:n toimintaan?
En ole koskaan lähettänyt Teille minkäänlaista vastausta, eikä täältä voi kukaan muukaan vastata kuin minä?!
Ystävällisin terveisin
Jouko Knuuti
Ark Tekniikka Oy

Hei Jouko!

 

Kyseessä ei ole sinulle lähetetty lasku, vaan viestin lähettänyt henkilö on kysynyt itseään/edustamaansa yritystä koskevasta tilanteesta. Kun olet kirjautuneena tänne Communityyn, voit osallistua keskusteluun, kuten muutkin kirjautuneet käyttäjät. Sinun tunnuksillasi ei voi kukaan muu vastata.

 

Mikäli tarvitset apua, olethan yhteydessä helpdesk@passeli.com. Aurinkoista viikkoa!

tekijä Tiia-Maria Hietala

Hei!

 

Olisitko yhteydessä PPG Managerin tukeen fsf.support@visma.com asian selvittämiseksi? 🙂 

Pysy kärryillä!

Klikkaa artikkelin oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä ja "Tilaa". Näin saat ilmoitukset suoraan postilaatikkoosi, kun artikkeliin tulee jotain uutta. Valitse oikealta asetusvalikosta tilaa, niin pysyt mukana!