Mijn Communities
Help

Peple en Visma.net HRM & Payroll

door lauraholm (Bijgewerkt ‎08-03-2024 11:27 door lauraholm VISMA )

Allereerst een gelukkig nieuwjaar! Een nieuw jaar met nieuwe kansen breekt aan, want per 1 januari hebben we een gloednieuw bedrijf: Peple! Dit betekent dat Peple de producten Visma.net HRM en Visma.net Payroll gaat aanbieden. Voor de community betekent dit een nieuwe landingspagina voor de producten Visma.net HRM & Payroll. De nieuwe landingspagina voor Peple en de producten Visma.net HRM & Payroll vind je hier. De afzonderlijke Visma.net HRM en Payroll product communities houden dezelfde URL en zullen gewoon blijven werken zoals je gewend bent.

3 Opmerkingen
Eveline_87
CONTRIBUTOR **
door Eveline_87

Beste,

 

Jeetje, wat een naam.. Bij ons op de HR afdeling vinden we, eerlijk gezegd, de naam niet heel goed gekozen. We zeggen zelfs met een grappige ondertoon dat we van pakket gaan wisselen. 

Visma klinkt toch echt wel heel veel beter dan Peple..

Is er nog een mogelijkheid dat Peple wijzigt naar wat anders? Of het toch gewoon Visma blijft?

lauraholm
VISMA
door lauraholm

@Eveline_87  Wat fijn dat je onze nieuwe Peple community hebt gevonden! Ik kan me voorstellen dat een nieuwe naam altijd even wennen is. Tegelijkertijd omarmen we binnen Peple alle meningen, ook de kritsche, zolang het respectvol blijft. De naam Peple voor ons bedrijf zal niet veranderen, maar onze producten zullen zich zeker wel blijven ontwikkelen.

 

Dankzij ons nieuwe bedrijf kunnen we met meer focus, onze uiterste best doen om bij iedere release nog betere en handigere functionaliteiten te bieden binnen onze producten Visma.net HRM en Payroll.  

EvelienK
CONTRIBUTOR ***
door EvelienK

Ach, dezelfde naam kent nuances 😉