Mijn Communities
Help

Wijziging support en consultancy Plusport

door Anne-LotteMaureen

Enige tijd geleden hebben we je geïnformeerd over een belangrijke wijziging in de manier waarop we support en consultancy rondom Plusport aanbieden. We delen deze informatie ook graag met je via deze community, zodat je het makkelijk kunt terugvinden.  Vanaf januari 2025 kun je direct terecht bij Plusport voor al je vragen en supportbehoeften.

Wat is er veranderd? 

• Rechtstreeks support: Vanaf januari kun je supporttickets direct bij onze partner Plusport indienen. Dit leidt tot snellere responstijden en efficiëntere probleemoplossing.
  • Consultancy via Plusport: Alle consultancydiensten zullen vanaf nu ook direct via Plusport verlopen. Dit betekent dat je direct contact hebt met de experts van Plusport.
  • Facturatie: De facturering voor additionele consultancy zal rechtstreeks vanuit Plusport plaatsvinden

Voordelen voor jou:

• Snellere en effectievere ondersteuning: Je vragen en problemen worden nu sneller en direct behandeld door de productexperts. De doorlooptijd voor het plannen van een consultant wordt ook verbeterd door de kortere lijnen.
  • Expertise op maat: Plusport kan zich beter afstemmen op jouw specifieke behoeften, wat leidt tot oplossingen die beter bij jouw situatie passen.
  • Verbeterde communicatie: Directe communicatie met Plusport maakt het proces eenvoudiger en prettiger voor jou.

Wat betekent dit voor jou?

• Vanaf januari kun jij supporttickets en consultancy-aanvragen rechtstreeks bij Plusport indienen. 
  • Wij zorgen ervoor dat jouw openstaande tickets worden overgezet naar het ticketsysteem van Plusport.
  • Facturatie voor consultancy zal rechtstreeks vanuit Plusport worden gedaan. Deze consultancy valt vanaf 1 januari buiten de Peple creditbundel

Ticket indienen
Handleiding

Heb je vragen?
Als je vragen hebt over deze veranderingen of hulp nodig hebt bij de overgang, aarzel dan niet om contact op te nemen met je CSM. 

5 Opmerkingen
MvB
CHAMPION ***
door MvB

@Anne-LotteMaureen Misschien een gekke vraag, maar voor welke klanten is dit bedoeld? Ik werk zelf met Visma.net, dus ik weet niet of deze informatie voor mij is bestemd.

Els Barnas
CONTRIBUTOR ***
door Els Barnas

Ik betwijfel ook of dit voor ons is bedoeld. 

door Anja de Kleijn

Beste @MvB en @Els Barnas dit bericht is bedoeld voor klanten van Peple die naast de applicaties Visma.net HRM & Payroll ook de LMS en/of Performance Management applicatie van Visma PlusPort heeft afgenomen. In de tijd dat we onderdeel waren van Visma Raet maakte we voor consultancy en support gebruik van het team van Visma Raet dat ook de applicatie PlusPort ondersteunde. Door de ontvlechting met Visma Raet is dit voor alle Peple klanten per 01-01-2025 overgegaan naar PlusPort zelf. 

Hoop dat dit antwoord geeft op jullie vraag? 

Met vriendelijke groeten, 

Anja de Kleijn 

MvB
CHAMPION ***
door MvB

@Anja de Kleijn Dank, dan is het niet voor ons bedoeld. Het is wel verwarrend allemaal!

NvdB
CHAMPION ***
door NvdB

@Anja de Kleijn Wellicht ook handig om in de communicatie de volgende keer te vermelden voor welke klanten dit bestemd is. Dit geldt trouwens voor veel meer artikelen.