Mijn Communities
Help

Community mail: We hebben je gemist in de Visma community

door Henk Hesseling (Bijgewerkt ‎12-07-2022 14:48 door Henk Hesseling VISMA )
Via meerdere kanalen en gebruikers hebben wij berichten ontvangen over een verzonden mail met de titel "We hebben je gemist in de Visma community". Deze mail wordt normaal gesproken alleen verzonden aan gebruikers die geruime tijd niet hebben ingelogd op onze community.
 

Gebruikers die de mail hebben ontvangen, en binnen het afgelopen half jaar hebben ingelogd op de Visma community, kunnen deze mail als niet verzonden beschouwen. Wij onderzoeken nog wat de oorzaak is van de distributie van de mail. Wij houden je hiervan op de hoogte.

6 Opmerkingen
ilonaschotman
CONTRIBUTOR **
door ilonaschotman

Dit gaat nog steeds niet goed merk ik.

Carmen D
CONTRIBUTOR **
door Carmen D

Heb vandaag weer de mail gehad terwijl ik dagelijks inlog op de community. Fijn dat het in ieder geval bekend is en negeer ik verder de mail.

MvtHof
CONTRIBUTOR *
door MvtHof

Het kan dan wel zijn, dat je deze mail als niet verzonden kan beschouwen, maar de zin 'Wanneer je niet binnen 2 weken (15 dagen) inlogt, dan zal jouw account worden verwijderd.'  is en blijft klantonvriendelijk. 

marcel van beek
CONTRIBUTOR *
door marcel van beek

Heel vreemd dit inderdaad.

BAR1
CONTRIBUTOR **
door BAR1

Ik wil hierover geen mails meer ontvangen.

Hoe krijg ik dit uit?

BAR1
CONTRIBUTOR **
door BAR1 (Bijgewerkt ‎28-07-2022 12:29 door BAR1 )

@Henk Hesseling Als ik het vinkje uitzet bij Mij e-mailen wanneer iemand beantwoordt en ik sla mijn opmerking op dan gaat het vinkje weer aan. Kan dit uitgezet worden of moet Raet dit doen?