Mijn Communities
Help

Herinnering downloaden aanvragen!

door rachidahaddou

Zoals eerder gecommuniceerd op 25 juni 2024, zie bericht op de community, zijn we sinds 8 juli 2024 overgegaan van ‘Mijn Support’ naar ‘Peple Support’.

De tegel ‘Mijn Support’ blijft tot 31 december 2024 beschikbaar. Dit betekent dat voor die tijd klanten de mogelijkheid hebben om de oude afgesloten en open aanvragen die er nog staan te downloaden als pdf. De historie wordt namelijk niet meegenomen naar de nieuwe omgeving van Peple Support

Vanaf vandaag gaan we in batches de openstaande aanvragen overzetten. We beginnen met de aanvragen die op dit moment bij ontwikkeling in behandeling zijn, we sluiten ze af in de Visma Raet omgeving en zetten deze over naar de Peple omgeving, je kunt je aanvragen dan hier verder bekijken.

Na deze aanvragen gaan we de overige openstaande aanvragen overzetten.

Let op de aanvragen blijven nog wel tot 31 december 2024 in de Visma Raet omgeving die je via Mijn Support kunt benaderen! Ook al zijn deze overgezet naar Peple Support.

Pepel Support tegel:

Wij zijn druk bezig om een Peple Support tegel te realiseren, via deze tegel kun je straks alleen aanvragen indienen, er staan geen facturen in en je kunt geen contactpersonen toevoegen. 

Contactpersonen:

Contactpersonen kunnen op dit moment alleen via support worden aangemaakt, maak hierbij gebruik van de template ‘Toevoegen contactpersoon aan Peple Support’.

Facturering:

Voor vragen met betrekking tot facturen kun je terecht bij crediteuren@peple.nl