Mijn Communities
Help

Ontdek de Vernieuwde Visma.net Payroll UI (GRATIS!!!)

door Marielle2 (Bijgewerkt ‎26-03-2025 14:43 door Marielle2 VISMA )

Ben je klaar om je salarisverwerkingsproces naar een hoger niveau te tillen? Geef je dan op voor ons gratis webinar en ontdek de gloednieuwe, verbeterde Visma.net Payroll UI!

Wat mag je verwachten?

Met de vernieuwde interface combineren we de vertrouwde functies van Visma.net  Payroll die je al kent, met een frisse, moderne look en gebruiksvriendelijkheid.

Beoordeel salarisrun resultaten sneller en eenvoudiger dan ooit tevoren. Mis deze kans niet om te zien hoe je payrollprocessen efficiënter kunnen worden met onze nieuwste update!

Schrijf je hier in in en geef je payroll de upgrade die het verdient.
(Uitleg account aanmaken Opleidingenportaal) 

Datum en tijd: 3 april 2025 om 10 uur

Duur: 1 uur

9 Opmerkingen
NvdB
CHAMPION ***
door NvdB

@Marielle2 eeeehm gratis webinar en dan kosten per deelnemer € 175,00 ??????

Marielle2
VISMA
door Marielle2

Beste NvdB, dank voor je reactie. Per abuis had ik hier vermeld dat het webinar gratis is. Echter in ons opleidingenportaal staat vanaf het begin van het jaar al vermeld dat dit webinar 175 euro per deelnemer kost. Vanochtend werd ik hier door een andere klant op gewezen en ik heb het hier dan ook direct aangepast. vrgr Marielle Kuijpers 

MvB
CHAMPION ***
door MvB

@Marielle2  Als deze webinar € 175 kost, dan wil ik mijn deelname graag ongedaan maken.  Hoe kan ik dan doen?

NvdB
CHAMPION ***
door NvdB

@Marielle2 ik zie dit alleen dan nog in bovenstaande tekst staan dus zie niet zo snel waar je dit dan hebt aangepast!!!

esthervanderpanne
CONTRIBUTOR **
door esthervanderpanne

Toen ik de link in het bericht eerder gebruikte stond er ook in het opleidingsportaal geen bedrag bij. En nu inderdaad ineens wel. Ik had me ingeschreven onder het motto misschien hoor ik nog wat nieuws. Maar voor 175 euro moet het wel een hele bijzondere presentatie zijn.

NicoleR
CONTRIBUTOR ***
door NicoleR (Bijgewerkt ‎26-03-2025 09:46 door NicoleR )

Toen ik hem maandag boekte was het echt nog een gratis webinar van een uur. Nu staat er ineens dat het 175 euro kost.
(In het opleidingsportaal, in de rechter kant in de opsomming was hij gratis, ik heb het niet over de tekst in een post hier.)

Hoe trek ik mijn aanmelding in? De knop voor intrekken is niet beschikbaar.
Een vlieg hoog over highlight sessie boek ik niet voor dit bedrag en het proces van akkoord vragen heb ik niet doorlopen, omdat het maandag om een gratis sessie ging.

Kitkhayan
CONTRIBUTOR ***
door Kitkhayan (Bijgewerkt ‎26-03-2025 09:44 door Kitkhayan )

@Marielle2 Als het € 175,- kost dan zal ik mijn inschrijven laten intrekken. Voor één uur webinar met een bedrag van € 175,- denk ik niet dat ik wijzer van word. Hoe kan ik mijn inschrijven annuleren? Op mijn leerportaal zie ik geen optie om dit webinar te annuleren.

Ik vind het heel erg vervelend dat het in het begin GRATIS aangegeven is en paar dagen later moet je ervoor betalen. 

Marielle2
VISMA
door Marielle2

Gezien alle commotie die ontstaan is zal het webinar gratis zijn. Geef mij svp even de tijd om het op verschillende pagina's aan te passen. Excuses voor de verwarring. En ik hoop jullie allemaal volgende week te mogen begroeten in het webinar. 

MvB
CHAMPION ***
door MvB

@Marielle2 Prima oplossing! 😀