Mijn Communities
Help

Notificatie bij nieuwe salarisspecificatie

door Remco te Ronde (Bijgewerkt ‎23-01-2023 13:06 door Remco te Ronde VISMA )

In de januari releases van dossier hebben we jullie geïnformeerd dat medewerkers vanaf heden een notificatie krijgen van een nieuwe salarisspecificatie. 

 

Hoe is het zichtbaar voor de medewerker?

Graag geven we nadere toelichting hoe een medewerker dit kan zien in de Youforce app. Als een gebruiker van de Youforce app de 'push meldingen' heeft geaccepteerd ziet hij/zij het volgende.

Als push melding op je telefoon In de inbox in de Youforce app Als push melding op je smartwatch
Screenshot notification center_samsung-galaxys20ultra-cosmicblack-portrait.png Screenshot inbox_samsung-galaxys20ultra-cosmicblack-portrait.png Screenshot smartwatch.png

 

Voor wie is dit actief?

Zoals aangegeven in januari releases van dossier is het actief voor de organisaties die volledig gebruik maken van Mijn Youforce. Daarnaast is het ook geactiveerd voor een selecte groep pilot klanten die veelvuldig gebruik maken van zowel Mijn Youforce als de Youforce app

 

Wanneer wordt het actief voor alle gebruikers van de Youforce app?

Zoals aangegeven in januari releases van dossier wordt het in een volgende release algemeen beschikbaar komen voor alle gebruikers van de Youforce App.