Mijn Communities
Help

Nieuwe app-versie (2.5.0)

door Rosa Carrasco Úbeda (Bijgewerkt ‎03-09-2024 11:25 door Rosa Carrasco Úbeda VISMA )

 

Zoals je weet gaan we op 18 september ons de authenticatie van @onyouforce.com accounts migreren van PingID naar Visma Connect.

De nieuwe versie van de Youforce app (2.5.0), is nu beschikbaar op Google Play en App Store, waarmee de migratie mogelijk is

 

Wat is de impact op app-gebruikers?

De impact verschilt afhankelijk van de situatie van de gebruiker:

  • Ingelogde gebruikers: Geen impact. Zij zullen de app zoals gewoonlijk blijven gebruiken, inloggen met biometrie (b.v. vingerafdruk) of hun PIN-code, en kunnen zonder onderbreking verder met hun werk.
  • Niet ingelogde gebruikers:
    • Gebruikers die inloggen met Single Sign-On (SSO): Deze gebruikers zullen geen veranderingen merken.
    • Alleen gebruikers die inloggen met hun Youforce account (@onyouforce.com) : Als deze gebruiker éérst inlogt in de Youforce App op 18 september en nóg niet heeft ingelogd op Mijn Youforce zal deze gebruiker worden ze doorgestuurd naar de Visma account activatie pagina's. Je kunt het proces hier bekijken.

 

Wat moet je doen?

Niks! Vanaf 9 september zullen alle gebruikers verplicht worden om te upgraden naar de nieuwste versie van de Youforce-app (2.5.0) om te zorgen dat iedereen met  kan inloggen na de migratie naar Visma Connect op 18 september.

 

Verdere informatie:

Voor meer details over de overgang naar Visma Connect, gelieve je te verwijzen naar de volgende artikelen:

Overgang naar Visma Connect 18 september

Veelgestelde Vragen Visma Connect

 

8 Opmerkingen
Ellen van der Breggen
CONTRIBUTOR *
door Ellen van der Breggen (Bijgewerkt ‎04-09-2024 13:17 door Ellen van der Breggen )

 

 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Raymond_de_Rozario

Dus als ik het goed begrijp dan is het verstandig (lees eenvoudiger) om medewerkers eerst in te laten loggen via https://mijn.youforce.com?

 

Nog een andere vraag, is de lay-out van de app veranderd? Dit zou inhouden dat ik mijn handleidingen weer moet aanpassen.

door Remco te Ronde

Hoi @Ellen van der Breggen ,

 

Jouw vraag was:

''Om verrassingen te voorkomen, voor @onderwijsyouforce.com gebruikers verandert er dus niets? Kan Visma Raet dit bevestigen? Alvast dank.''

 

Het antwoord op deze vraag is 'nee'. Want deze wijzigingen gaan enkele en alleen over de Youforce App, gebruikt door organisaties die werken met HR Core Beaufort Online. Er zijn geen wijzigingen in de app van Peple (Visma.net) of HR Core Education die werkt met Youforce.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Raymond_de_Rozario

Hoi @Remco te Ronde ,

 

Bij mij is de app automatisch geüpdatet naar 2.5.0. Bij het openen kreeg ik eerst deze melding

Raymond_de_Rozario_0-1725449999505.png

 

Nadat ik op uitloggen heb geklikt moet ik de aanmeldprocedure doorlopen. Ik log in met een @mcl.nl adres en meldt mij daarna aan op onze webportal. Dat gaat goed, totdat de app wordt geopend:

Raymond_de_Rozario_1-1725450085289.png

 

Help!

troow
CONTRIBUTOR ***
door troow

@Raymond_de_Rozario in denk dat het pas vanaf 9-9-2024 mogelijk is als ik het zo lees, ondanks dat ie beschikbaar moet zijn, wat ie is.

door Rosa Carrasco Úbeda

Hi @Raymond_de_Rozario 

 

We apologize for the inconvenience. This issue shouldn't be related to the update. Could you please contact me directly at rosa.carrasco@visma.com so we can assist you further?

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Raymond_de_Rozario

Hi @Rosa Carrasco Úbeda ,

 

I've send you an e-mail

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Raymond_de_Rozario

Samen met @Rosa Carrasco Úbeda achter mijn probleem gekomen. Het bleek dat n.a.v. een test mijn identity veld nog leeg was. Na het vullen was het probleem weer verholpen.