Mijn Communities
Help

Tutorial video's - Activeren van declaraties (onkosten & reiskosten)

door Remco te Ronde (Bijgewerkt ‎20-03-2024 12:42 door Remco te Ronde VISMA )

Deze week niet één maar twee nieuwe tutorial video's van de Youforce App beschikbaar op YouTube. De volgende twee video's zijn nu beschikbaar:

 

De video's zijn ook hieronder te zien. Maar via YouTube kun je jezelf abonneren op het YouTube-kanaal van Visma|Raet.

 

Declaratie onkosten

 

Declaratie reiskosten

2 Opmerkingen
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Remco te Ronde fijne video's maar toch even een vraag. Wanneer ik bijv de reiskosten heb ingericht incl de autorisatie en ik ga vervolgens aan de slag met onkosten hoe voorkom ik dan dat de onkosten direct al voor iedereen beschikbaar zijn? Zover ik kan zien moeten dezelfde autorisaties voor kilometers en voor onkosten worden ingericht. 

door Remco te Ronde

Goedemorgen @FBB Zorgboog,

 

Fijn dat de video's je inspireren. Daar zijn ze ook voor bedoeld. En als je extra vragen hebben staan dan helpen wij (en andere beheerders) je graag via de Community, via het ServiceCenter of de consultants van Visma|Raet.

 

Wat betreft jouw vraag. Bij zowel reiskosten als onkosten heb je het veld ''selectie dienstverbanden'. Stel in jouw voorbeeld je hebt reiskosten al helemaal ingericht en in gebruik. Dan kan je bij het aanmaken van een categorie in onkosten (b.v. lunch) zeggen dat dit alleen mogelijk is voor een specifieke arbeidrelatie (b.v. de arbeidsrelatie TEST)

RemcoteRonde_0-1711006564634.png

Op die manier kan je zorgen dat alleen een gecontroleerde groep de optie onkosten ziet. Wil je de groep nóg kleiner maken om te testen, dan kan je ook kiezen voor 'selectierubriek declaraties P05044).