Mijn Communities
Help

Update verlof

door Bastiaan Friederichs

Met de feestdagen voor de deur en de jaarwisseling in het verschiet zijn we ons klaar aan het maken voor de vrijgave van de nieuwe verlofmodule.

Met alle gebruikersoverleggen, roadmap-sessies en release management webinars van de afgelopen period, verwacht ik dat je al aardig op de hoogte bent, maar heb je die onverhoopt gemist, kijk dan hier de demo terug van Anita en mijzelf tijdens één van de laatste webinars.

Goed om te weten dat alle zaken die toen nog onderhanden waren zijn gerealiseerd:

• Intrekken van verlofopnames 
  • Controle na indienen en intrekken 
  • Meerdere dienstverbanden 
  • Overige categorieën 

Dat betekent dat we met de afronding bezig zijn; zorgen dat we notificaties kunnen versturen, dat de beheerdershandleiding er is, alle instructie-filmpjes klaar staan, etc.

We verwachten dat we op 1 januari een speciaal 4ME-sjabloon voor jullie hebben klaarstaan, zodat je je eenvoudig kunt aanmelden.

Daar volgt een apart community-bericht over, maar deze onboarding zal er ongeveer zo uit zien:BastiaanFriederichs_0-1733917234650.png

Heb je vragen, stel ze dan gerust aan jouw Customer Success Manager of gewoon hier op de Community.

2 Opmerkingen