Mijn Communities
Help

Wijziging startperiode Gewerkte dagen

door Bastiaan Friederichs (Bijgewerkt ‎01-03-2023 17:01 door Bastiaan Friederichs VISMA )

Icon_daysworked.png

Vandaag, woensdag (29 februari) rond 15:30 hebben we de startperiode gewijzigd naar December 2022 voor alle klanten die nog een periode hebben ingesteld van November 2022 of daarvoor.

In eerdere berichten hebben we hiervoor reeds aandacht gevraagd (https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-APP/URGENT-Gewerkte-dagen-en-jaarovergang-22-23/ba-p/...058) maar we zien dat nog niet alle klanten deze wijziging hebben doorgevoerd.

 

Screenshot 2023-02-27 at 10.42.24.png

Diezelfde dag zullen we ook het scherm aanpassen zodat je geen Startperiode meer kan instellen voor December 2022.

Hierbij hebben we de volgorde van de velden Maand en Jaar omgewisseld naar Jaar en Maand omdat dit logischer is 🙂

BastiaanFriederichs_0-1677686477547.png

 

2 Opmerkingen
HeleenMogezomp
CHAMPION **
door HeleenMogezomp

@Bastiaan Friederichs Ik begrijp dat het vanuit fiscaal oogpunt de reisbewegingen niet meer mogen worden meegenomen. Maar als een organisatie op deze manier nog wel de gewerkte dagen wil registreren om bijvoorbeeld een thuiswerkvergoeding uit te betalen over voorgaande maanden?

door Bastiaan Friederichs (Bijgewerkt ‎01-03-2023 11:30 door Bastiaan Friederichs VISMA )

hi @HeleenMogezomp, wat een goede vraag. 

Strikt genomen heb je gelijk denk ik; de thuiswerkvergoeding mag denk ik best met TWK in het vorige jaar worden vastgelegd.

Maar we hebben hier geen voorziening voor ingebouwd.

Ik hoop (en vermoed) dat er praktisch geen probleem ontstaat, we staan alleen nog het indienen van maanden toe van December 2022 en later. Dus als er iemand de maand November van vorig jaar (nu nog, in Maart) wil indienen zal dat niet gaan via "Gewerkte dagen".