Mijn Communities
Help

Aanpassing Mijn Voorkeur tegel

door Daniel_van_Bendegem (Bijgewerkt ‎26-04-2024 16:24 door Daniel_van_Bendegem VISMA )

Beste klant,

 

Wij zijn bezig met veel veranderingen voor het nieuwe Mijn Youforce. Met deze veranderingen willen wij onder andere het beheer makkelijker maken. Hiervoor worden nu veel wijzigingen in portal gedaan die dan voor alle modules gelden. Op deze manier proberen wij zo het beheer te centraliseren.

 

Om hierop aan te sluiten hebben wij wijzigingen gedaan voor de tegel Mijn Voorkeur. Deze tegel bevat instellingen die alleen voor Self Service gelden. De tegel en functionaliteit zal blijven bestaan. Maar omdat meer klanten ervoor kiezen om deze tegel niet meer te gebruiken zijn wijzigingen in de functionaliteit nodig.

 

Er zullen geen wijzigingen plaats vinden voor het versturen van e-mails. Hierin blijft dezelfde volgorde bestaan. Als er een e-mail adres beschikbaar is in Mijn Voorkeur wordt deze gebruikt. Als die leeg is wordt er gekeken naar de P01035 – E-mail adres werk. Als deze ook leeg is wordt er gekeken naar de P01034 – Email adres privé. Deze laatste twee rubrieken worden gevuld met de informatie die in Beaufort en Portaal staat.

 

Momenteel wordt het e-mailadres in de Mijn Voorkeur automatisch gevuld wanneer een nieuwe medewerker is aangemaakt. Dit gebeurt voor alle klanten, ook voor de klanten die Mijn Voorkeur niet meer gebruiken. Voor deze klanten kunnen de medewerkers dit niet meer aanpassen. Hierdoor worden e-mails verstuurd naar een ander adres dan verwacht.

 

Om dit probleem op te lossen zullen wij het e-mailadres in Mijn Voorkeur niet meer automatisch vullen. Dit kan alleen nog handmatig gedaan worden via de tegel. Voor klanten die nog wel de tegel Mijn Voorkeur gebruiken betekent dit dat de medewerker het e-mailadres zelf moet invoeren.

 

Met deze wijziging zullen er geen wijzigingen gedaan worden aan de huidige instellingen van medewerkers. De ingevoerde e-mailadressen in Mijn Voorkeur zullen blijven staan zoals ze nu staan. 

5 Opmerkingen