Mijn Communities
Help

Aanpassing controle WIBO - Einddatum Max

door Christiaan Sluis

We hebben de controle WIBO - Einddatum Max aangepast in onze Template 9999999 omgeving. Dit was nodig omdat de controle voorheen geen rekening hield met een schrikkeljaar. Voorheen werd gecontroleerd tussen Geboortedatum en Laatste verlofdag en mocht het verschil maximaal 364 dagen zijn.

 

Nu is dit aangepast naar dat het verschil tussen Maximale einddatum* en Laatste verlofdag niet groter dan of gelijk aan 0 mag zijn.

* Dit wordt gevuld met geboortedatum + 1 jaar

Controle WIBO - Einddatum Max.png

6 Opmerkingen
Lonneke van der Aar
CHAMPION **
door Lonneke van der Aar

@Christiaan Sluis 

De aangepaste controle geeft een foutmelding als deze gekoppeld is aan het formulier GEN_F_BetaaldOuderschapsverlofAanpassen. (PI0242 staat niet op dit formulier)

 

Hoeft deze controle niet aan dit formulier gekoppeld worden?

door Christiaan Sluis

Hoi @Lonneke van der Aar,

 

Sorry voor de late reactie vanwege mijn vakantie. Je hebt helemaal gelijk. We gaan de PI0242 toevoegen aan het formulier GEN_F_BetaaldOuderschapsverlofAanpassen omdat dezelfde controle in beide formulieren gekoppeld is. De huidige verwachting is om dit volgende week te kunnen opleveren.

Lonneke van der Aar
CHAMPION **
door Lonneke van der Aar

Hoi @Christiaan Sluis ,

 

Klopt het dat de rubriek nog niet is toegevoegd?

Ik zie het niet terug in de Raet template HRC.

door Christiaan Sluis

Hoi @Lonneke van der Aar,

 

Gistermiddag is de rubriek toegevoegd. Bedankt voor je oplettendheid!

Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

@Christiaan Sluis 

de controle WIBO - Controle < 365 dagen (Opname) houdt ook nog geen rekening met het schrikkeljaar.

Kun je deze ook nog aanpassen?

 

MarianneMarsman_0-1710409384249.png

 

door Christiaan Sluis

Hoi @Marianne Marsman ,

 

Dankjewel voor de bevinding. Wij gaan er mee aan de slag en je hoort van mij als hij is aangepast.