Mijn Communities
Help

Herinnering: aangekondigd onderhoud Personeelsdossier

door Christiaan Sluis

Beste klant,

 

Wellicht heb je het bericht gezien dat Personeelsdossier niet beschikbaar zal zijn op 4 en 5 maart. Gedurende deze release zal HR Self Service geen documenten kunnen aanleveren aan Personeelsdossier. De documenten worden in de wachtrij geplaatst en verwerkt zodra de release is afgerond. Hier hoef je geen actie voor te ondernemen.

 

Gedurende het onderhoud op zaterdag en zondag is het ook niet mogelijk is om bestanden handmatig naar dossier te sturen vanuit HR Self Service. Dit omdat de lijst met bestemmingen niet opgehaald kan worden in deze periode. Wij verwachten dat dit nauwelijks invloed zal hebben omdat die actie vaak door professionals wordt uitgevoerd, buiten het weekend om. Mocht dit je processen toch beïnvloeden dan raden we je aan om die bestanden handmatig in Dossier toe te voegen na het weekend.

9 Opmerkingen
Janny18011962
CONTRIBUTOR **
door Janny18011962

personeelsdossiers nog niet bereikbaar?

KarinGerse
CHAMPION *
door KarinGerse

ja hier zelfde vraag...hier ook PD nog niet beschikbaar

Caroline Vreugdenhil
CONTRIBUTOR **
door Caroline Vreugdenhil

Ook bij ZGV is Personeelsdossier niet bereikbaar!

VVCdeVries
CONTRIBUTOR ***
door VVCdeVries

Kan het zijn dat het onderhoud vertraging heeft opgelopen? Personeelsdossiers zijn (nog) niet beschikbaar.

Natascha van het Hof
CONTRIBUTOR **
door Natascha van het Hof

Ook in het Flevoziekenhuis een storing. Heb een ticket ingediend. 

HansMorsman
CONTRIBUTOR ***
door HansMorsman

Ook hier is het PD niet beschikbaar. Ik krijg een melding: An unexpected error occurred in the application.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Heel bijzonder dat ik geen mail heb gekregen via Storing Personeelsdossier voor professionals - Visma Community

 

Meer mensen die de mail niet hebben ontvangen?

Wim Boogaard
CHAMPION *
door Wim Boogaard

Nee ik ook niet, @Raymond_de_Rozario. Sowieso had ik verwacht dat er gisteravond/vanmorgen al een mail was gestuurd dat er een probleem is ontstaan. Het verband tussen onderhoud en storing lijkt me nl. nogal voor de hand liggend, al zou het natuurlijk juist tegenovergesteld moeten zijn....  

door Christiaan Sluis

Beste klanten,

 

Voor vragen rondom de storing Personeelsdossier voor professionals verwijs ik jullie naar het genoemde artikel. Dit om verwarring te voorkomen over waar de verstoring zit en waar jullie een update kunnen verwachten.