Mijn Communities
Help

Release 24-05-2024

door Christiaan Sluis

Vanavond tussen rond 18.30 uur zullen wij een release uitvoeren. Wij verwachten dat dit geen problemen oplevert met de beschikbaarheid van Self Service, maar alle actieve sessies moeten wel opnieuw inloggen. Om de impact op gebruikers te beperken hebben wij daarom voor dit moment gekozen, wanneer er doorgaans weinig gebruikers actief zijn.

 

In deze release voeren wij een aanpassing door om vanuit de nieuwe locatie de profielfoto af te nemen. Dit is nodig omdat de huidige "locatie" verouderd is.

 

De "nieuwe" locatie komt vanuit de Persoonlijke instellingen (rechtsbovenin in Mijn Youforce) waar je via Wijzigen terecht komt in dit scherm:

IAM Profile picture.png

Dit wordt dan voortaan getoond binnen Self Service als volledige applicatie. Binnen processen en taken is dit niet meer aan de orde, behalve als jouw organisatie werkt met Mijn Collega's als smoelenboek.

HRSS Profile picture.png

Bovenstaand is het standaard plaatje bij gebrek aan een profielfoto. Upload je dit wel, dan wordt hier je profielfoto ook getoond.

 

Omdat de profielfoto een gebruikersgegeven is, moeten wij opnieuw de actieve gebruiker vaststellen. Dat gaat middels een nieuwe sessie. Gebruikers die na de release inloggen zullen hier geen hinder van ondervinden.