Mijn Communities
Help

Release 26-10-2023

door Christiaan Sluis

Vanavond zullen we om 18.00 uur een release uitvoeren. Rond deze tijden zal er een periode van ongeveer 5 minuten zijn waarin u lichte vertraging in laadtijden kan ervaren. Dit zal verder geen impact hebben op de werking van Self Service.

 

In deze release zullen we 2 kleine aanpassingen doorvoeren voor werking vanuit Mijn Youforce procesweergave. Bij het starten van een workflow voor anderen kom je eerst in een selectiescherm voor het dienstverband wat je wilt muteren. Hier zit bovenin een Begin knop die je terugbrengt naar Self Service Start. Echter, als je vanuit Mijn Youforce komt is dit geen logische verwijzing. Daarom halen we -alleen als je vanuit Mijn Youforce proces komt- de Begin knop weg.

 

Tevens voeren we een aanpassing door in het tabblad van de browser waar we de naam en het icoon aanpassen (zie hiervoor het 2e tabblad wat open is).

Begin button from MYF.png

Voor wie nu nog via Portaal, via Mijn Youforce applicatieweergave of via de applicatielink van Mijn Youforce procesweergave navigeert verandert er niets. De Begin knop is daar functioneel en in lijn met de navigatie.