Mijn Communities
Help

Technische Release 06-11-2024

door Christiaan Sluis

Vanmiddag zullen wij tussen 12.00 en 13.00 uur een release doen. Gedurende de release zal er een periode van ongeveer enkele minuten zijn waarin u lichte vertraging in laadtijden kan ervaren.

Hiermee verbeteren wij onze beveiliging. Er zijn geen functionele wijzigingen.

4 Opmerkingen
Theo Vermeulen - Amarant
CONTRIBUTOR ***
door Theo Vermeulen - Amarant

Lichte vertraging 🤣, is dat het nieuwe eufenisme voor , 502... bad gateway, Youforce werkt gewoon niet. Dankjewel weer 

Miranda D
CONTRIBUTOR ***
door Miranda D

Hier ook, en ook melding 'toegang geweigerd' . Gisteren eind van de middag ook meermaals. 

MirandaD_0-1730893488071.png

door Christiaan Sluis

Dag @Theo Vermeulen - Amarant en @Miranda D,

Jullie hebben helemaal gelijk dat er vandaag een verstoring was. De update op de statuspagina was hierbij helaas vertraagd. We hebben de oorzaak gevonden en zullen zoeken naar een oplossing voor de releases van dit component.

Voor de toegang geweigerd situatie werken wij nog aan een oplossing. Dit zou zich maar beperkt voor moeten doen, namelijk  als je sessie afloopt en het systeem je sessie probeert te verlengen maar tegelijk ook een ander verzoek doet, wat dan geweigerd wordt. De verwachting is dat dit op korte termijn uitgebracht kan worden en dit probleem zich niet meer voordoet.

AvaAva
CONTRIBUTOR *
door AvaAva

Ik kan op dit moment niks meer doen in youforce. Ik krijg constant de melding "Toegang geweigerd" die door @Miranda D hierboven geplaatst is. Kan dit opgelost worden?