Mijn Communities
Help

Boek meerdere afgestemde banktransacties tegelijk

door Jim Zwetsloot (Bijgewerkt ‎26-06-2024 16:35 door Jim Zwetsloot VISMA )

Veel van onze gebruikers hebben aangegeven dat het zeer wenselijk zou zijn om meerdere afgestemde banktransacties tegelijk te kunnen boeken. We hebben goed nieuws: vanaf nu is het mogelijk om meerdere afgestemde banktransacties met de status Boek tegelijk te verwerken. Als je banktransacties hebt die door eAccounting aan een factuur gekoppeld zijn, kun je nu kiezen voor de optie Stem alle af. Daarmee worden alle gekoppelde transacties in één keer geboekt, wat het afstemmen van je factuurbetalingen aanzienlijk zal versnellen.

Boek meerdere afgestemde banktransacties tegelijk.png

4 Opmerkingen
suzandejongste
CONTRIBUTOR **
door suzandejongste

Wat een fantastische update. 

Rens de Jongh
CONTRIBUTOR ***
door Rens de Jongh

Tja... mooi gedaan, maar dan moeten ze wel allemaal al goed gekoppeld staan en dat is niet altijd, dus tijdens het controleren is snel dat ene klikje 'boeken' gedaan. Bovendien had ik gehoopt dat banktransacties, die nog afgestemd moeten worden, je in 1x op de juiste grootboekrekening kunt boeken door ze bv te selecteren, zoals bv een aantal pintransacties. Nu moet je elke tranactie nog in de boeking klikken en de grootboekrekening selecteren. Of komt dat nog?

suzandejongste
CONTRIBUTOR **
door suzandejongste

Ja goed punt ik werk er nu een dag mee en mis dit inderdaad toch. Ook is het per pagina, waardoor je ze inderdaad alsnog allemaal moeten controleren. Het zou fijn zijn als je de status kan selecteren dat hij alle nog af te stemmen transacties onder elkaar zet, van alle pagina's, dat je in 1 oogopslag kan zien of ze goed zijn of niet en dan in 1x kan boeken. 

Aad Roedema
CONTRIBUTOR **
door Aad Roedema

Handig maar ik heb een paar klanten die veel privé betalingen via de zaak laten lopen en dus geen gekoppelde factuur hebben. Als ik dan selecteer op  bijvoorbeeld Albert Heijn en er verschijnen 25 privé uitgaven dan zou het handig zijn als ik deze 25 boekingen in 1 x naar privé kan boeken.