Mijn Communities
Help

Een nieuwe "look" voor eAccounting

door Bob Huisman (Bijgewerkt ‎01-06-2023 15:54 door Jim Zwetsloot VISMA )

Vanaf 7 juni krijgt eAccounting een nieuwe look. Ook het product icoon wordt vervangen door een nieuw icoon. We stappen af van blauw en grijs voor de producten. Paars en wit zijn de nieuwe kleuren. Hieronder een voorbeeld van hoe eAccounting eruit gaat zien. 

design phase 1.png

 

Het nieuwe product icoon ziet er straks zo uit:

eA nieuw logo.png

Ook andere producten krijgen deze update.

 

6 Opmerkingen
info8
CONTRIBUTOR ***
door info8

wij krijgen vandaag als accountant deze melding:

wij krijgen deze melding: wij vermoeden dat dit komt door geplande  update vandaag in Advisor-zie eerdere content op community - 

 

U heeft op dit moment geen toegang tot de diensten

Om toegang te krijgen neemt u contact op met uw beheerder. Om te zien wie de beheerders van uw bedrijf zijn, gaat u naar Bedrijfsinstellingen.

JosDroog
CONTRIBUTOR *
door JosDroog

Goedemiddag,

 

Mogen de kleuren terug naar zakelijk? Dank u.

Bob Huisman
VISMA
door Bob Huisman

Beste @JosDroog ,

 

Bedankt voor de feedback maar de nieuwe kleuren blijven.


Met vriendelijke groet,
Bob/Product Manager

JA Slurink
CONTRIBUTOR *
door JA Slurink (Bijgewerkt ‎30-06-2023 07:44 door JA Slurink )

Ik zie ook graag zakelijke kleuren terug. Of beter nog, een (beperkte) set van kleurthema’s waaruit men kan kiezen. 
Dit paars is gewoon wanstaltig en ergerlijk.

Andre Dimmedal
CONTRIBUTOR ***
door Andre Dimmedal

Ik sluit mij volledig aan bij alle negatieve reacties.

Het ziet er niet uit en ik ben bang dat we ooit nog een keer de regenboogkleuren krijgen.

Rens de Jongh
CONTRIBUTOR ***
door Rens de Jongh

Tja. ik moest er wel even aan wennen, maar ik vind het paars juist wel mooi. Is weer eens wat anders dan blauw, wat kennelijk overal standaard is, al is die misschien wat neutraler. Dus ik strijk misschien velen tegen de haren in met mijn opmerking, maar toch... van mij mag ie blijven. Mijn haren zouden overigens wel overeind gaan staan hoor, als er regenboogkleuren zouden verschijnen hoor, maar dat mag toch nooit de bedoelilng zijn, lijkt me.