Mijn Communities
Help

Notities en mededelingen zichtbaar via tekstballon in Kas- en banktransacties

door Arnold Westra (Bijgewerkt ‎28-09-2021 10:51 door Arnold Westra VISMA )

Welke grootboekrekening te gebruiken als er is getankt? Zijn die gemaakte kosten te declareren? Hoog of laag btw gebruiken? Allemaal vragen die vanaf nu ook in het bankdagboek direct via een tekstballon met Notities en mededelingen te zien zijn.

 

Zo kan je snel zien of iets uitgezocht moet worden of dat je collega óf boekhouder een vraag heeft gesteld.

Notitie of mededeling maken tijdens het invoeren van het boekstuk. Boekstuk opslaan (of zelfs annuleren).
Tekstballon aanklikken en je ziet de notitie of mededeling.

 

NotitieToevoegen.jpg

 

Notitie&MededelingInBankKas.jpgNotitie&MededelingInBankKasNaAnnuleren.jpg

3 Opmerkingen
Sander Kreuze
CHAMPION ***
door Sander Kreuze

Super. Ik ga deze functie gebruiken voor het opvragen van ontbrekende documenten/bonnen/inkoop- of verkoopfacturen. Hiermee hoop ik af te zijn van mailverkeer over het aanleveren van stukken.

Schaap en van Dijk1
CONTRIBUTOR *
door Schaap en van Dijk1

Wat een goede functionaliteit. Nu doen wij ook de lijst met niet afgestemde posten "printen" naar een CSV bestand om dit met de klant af te stemmen. Komen de opmerkingen en notities ook in dit rapport te staan en zo niet kan dat toegevoegd worden?

TIadministratieCG
CONTRIBUTOR *
door TIadministratieCG

Dag Arnold, ik kan op dit moment niet meer dan 3 zichtbare tekstballonnetjes met een notitie plaatsen in banktransacties. Is dit een instelling die ik ergens kan wijzigen?