Mijn Communities
Help

Rapport niet-afgestemde banktransacties

door Mayron Beudeker (Bijgewerkt ‎12-06-2020 17:08 door Mayron Beudeker VISMA )

Het is nu mogelijk om vanuit de niet-afgestemde transacties een pdf-bestand met de niet-afgestemde banktransacties te mailen of af te drukken:

Afdruk.png

5 Opmerkingen
Robert Kaiser
CONTRIBUTOR ***
door Robert Kaiser

Super verbetering als het werkt!

De klant krijgt nu een mail van zichzelf. Daarnaast lukt de PDF uitdraai wel, maar zodra er gemaild gaat worden komt er een foutmelding.

 

Sander Kreuze
CHAMPION ***
door Sander Kreuze

Zeker een mooi toevoeging en per vandaag verschijnt er geen foutmelding meer als je het bestand per email verstuurd. Voor de zekerheid kun je even de browser cache legen en opnieuw uit- en inloggen.

Robert Kaiser
CONTRIBUTOR ***
door Robert Kaiser (Bijgewerkt ‎22-06-2020 22:46 door Robert Kaiser )

Mailen lukt inderdaad nu, maar het is vanuit ons kantoor een service naar de klant. het is dan raar dat de klant een mail van zichzelf krijgt. Of is dat aan te passen ergens?

Robert Kaiser
CONTRIBUTOR ***
door Robert Kaiser

Ik heb hier nog niets van vernomen en het is nog steeds hetzelfde.

 

Dus we doen de administratie van Klus BV. We willen de eigenaar van Klus BV een overzicht openstaande bankmutaties direct vanuit Visma mailen. De mail komt van Klus BV aan Klus BV met vriemdelijke groet Klus BV.....??.....

 

Wat ik wil zien is dat de afzender ons kantoor is. Nu printen we het overzicht in pdf en mailen vanuit ons eigen mailprogramma naar de klant.

door Remko Gerritsen

Geachte heer Kaiser,

 

Wij hebben uw verzoek gekoppeld aan de reeds geregistreerde "wens" voor onze ontwikkelingsafdeling.