Mijn Communities
Help

Vandaag is roze...

door Anonymous

Visma eAccounting kleurt vandaag roze!

Net als vorig jaar kleuren wij Visma eAccounting weer een dag roze! Dat doen we om het belangrijke onderzoek naar borstkanker te ondersteunen.

Wereldwijd is oktober de borstkankermaand. Visma steunt Pink Ribbon door onze software roze te maken en een donatie aan Pink Ribbon te doen. Als je ook wilt doneren, kijk dan op de website van Pink Ribbon hoe je dit kunt doen. Samen kunnen wij het verschil maken!

 

eA-roze-2019.JPG

8 Opmerkingen
de adviesberg
CONTRIBUTOR ***
door de adviesberg

Misschien moeten de medewerkers van Visma zich realiseren dat dit heel erg pijnlijk kan zijn voor een aantal gebruikers.

Dat Visma dit doel steunt moeten ze zelf weten maar ik wens niet op deze manier geconfronteerd te worden met een, voor mij zeer pijnlijk, onderwerp terwijl ik gewoon aan het werk ben en een periode probeer af te sluiten.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Wat vervelend om te horen dat je dit als pijnlijk ervaart, dat is absoluut niet onze bedoeling. Natuurlijk hebben we hier begrip voor.

We vinden het belangrijk om dit goede doel te steunen. Door het op deze manier onder de aandacht te brengen bij onze klanten hopen we dat meer mensen zullen doneren, zodat er meer onderzoek gedaan kan worden.

Morgen zal de software weer gewoon blauw zijn. 

noit
CONTRIBUTOR *
door noit

Ik vind het HE-LE-MAAL niks! Doet me letterlijk pijn aan de ogen. Vind het prima hoor, goede doelen, maar geef je klant de keuze. Zo kan ik toch niet werken?!

Rens de Jongh
CONTRIBUTOR ***
door Rens de Jongh

Ik begrijp niet helemaal waarom dit pijnlijk zou zijn. Het doel is een prima doel en zelfs al wordt/werd iemand geconfronteerd met borstkanker, dan is het toch alleen maar fijn, dat er steeds meer mensen van kunnen genezen, dankzij de vele onderzoeken, die hierdoor mogelijk gemaakt worden. En pijnlijk blijft het altijd, als je een dierbare hierdoor toch verliest, maar het neemt niet weg, dat je een goed doel niet onder de aandacht zou mogen brengen.

Ik had aanvankelijk wel zoiets van: "wat krijgen we nou?", want de kleur is niet echt fijn om naar te kijken, maar kan het initiatief toch waarderen. En voor 1 dag is dit toch wel te doen?! Even niet op de kleur letten alles went....

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

@noit , jammer dat we jou er geen plezier mee doen. Maar zoals @Rens de Jongh ook aangeeft: het gaat in dit geval om het initiatief en morgen is alles weer terug naar het gebruikelijke blauw. Ook willen we graag bewustzijn creëren, wat op deze manier toch lukt.

Hopelijk werk je morgen weer prettig met de software zoals jij die gewend bent!

noit
CONTRIBUTOR *
door noit

Misschien moet Visma schoenmaker zich gewoon lekker bij zijn leest houden. Jullie website Visma.com is gewoon blauw, daar doe je er dus niks mee. Maar de klantenomgeving moet wel verplicht in een roze bubbel aan het werk. Maar goed, gelukkig is het vrijdagmiddag, ik stop ermee voor vandaag. Hopelijk volgend jaar een knopje om de roze wolk op te lossen. Fijn weekend.

EMulleners
CHAMPION ***
door EMulleners

Er zijn ergere dingen om ons druk over te maken dan een kleurtje voor één dag. Het leidt inderdaad wel af, wellicht is het een beter idee om het Visma logo voor een dag als pink ribbon te presenteren volgend jaar.

info8
CONTRIBUTOR ***
door info8

Wij hebben er ook al opmerkingen van cliënten over gehad. Visma zou eens een bril van een kleurenblinde op moeten zetten voordat zij aan de kleurenknoppen gaan zitten. Iedereen was tevreden met blauw. Stop je ontwikkelingskosten beter in een fiscaal beter werkend pakket.