annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Mijn Communities

Log in of maak een account aan

om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.

Nieuw in 8.32 - Afschrijving over boekwaarde (met restwaarde)

door sanderdercksen

In Visma.net 8.32 is de afschrijvingsmethode Boekwaarde procentueel aangepast, zodat nu rekening wordt gehouden met een eventuele restwaarde. 

Het afschrijvingsbedrag per periode wordt berekend over de boekwaarde, waarbij de afschrijvingen stoppen zodra de boekwaarde gelijk is aan de restwaarde. 

image.png

Zoals eerder aangekondigd in dit bericht, zal Visma.net versie 8.32 op 12 januari beschikbaar komen en hiervoor zal geen onderbreking van de service nodig zijn. U kunt gewoon blijven werken in Visma.net en er zal een melding verschijnen zodra de nieuwe versie beschikbaar is. 

5 Opmerkingen
nhiddink
CONTRIBUTOR ***
door nhiddink

Het schijnt inderdaad dat Vaste Activa nu in het basis pakket van Visma.net zit. Echter kan ik het niet vinden.....

door sanderdercksen

Klopt, Vaste Activa is onderdeel van het basispakket. Waarschijnlijk is de module (nog) niet geactiveerd voor de betreffende administratie in Visma.net Admin.

image.png

consigliere
CONTRIBUTOR **
door consigliere

Beste Sander, ik weet bijna zeker dat je een instructie filmpje hebt gemaakt over Vaste Activa in Visma.net. Wel eens naar gekeken voordat ik klant ben. Wil het nu bekijken sinds ik per 1 jan 2021 met Visma.net werk. Kan het nergens meer vinden. Het lijkt wel verdwenen. Ook geen onderwerp in de Online Academy.  Ben ik kippig, vergis ik me, of is het idd weg? Indien laatste zou ik hem graag weer willen zien. Was een geweldig filmpje.

consigliere
CONTRIBUTOR **
door consigliere

Gevonden!!! Via de help functie in Visma.net zelf.

(1) Vaste activa beheren in Visma.net Financials - YouTube

Erg fijne instructie.

door sanderdercksen

Goed om te horen! Het zijn inderdaad al wat oudere filmpjes die we in de loop van tijd willen gaan vervangen door nieuwe (kortere) versies. Qua functionaliteit is het filmpje nog prima te gebruiken, alleen zullen de vensters soms iets afwijken en natuurlijk de menu-structuur is niet meer zoals het was.