Mijn Communities
Help

Heb je onze support-portal al gezien?

door Remko Gerritsen
Support-portal
Speciaal voor accountants- en administratiekantoren is vanaf nu een support-portal beschikbaar. Werk je met Visma eAccounting Pro? Dan kan je de portal ook gebruiken.
 
Via de portal voer je eenvoudig supportverzoeken in. Deze worden direct doorgezet naar de juiste collega. Je kan zelf het verloop volgen en online reageren. Log eenmalig in met je Visma account en vindt onder home.visma.com jouw nieuwe tegel!
Support portal.png
4 Opmerkingen
Leon Kroeze
PARTNER
door Leon Kroeze

Ik kan (nog) geen supportverzoek indienen voor de dienst eAccounting. Hebben alleen nog "maar" de dienst Visma.Net Financials beschikbaar waar we uit kunnen kiezen bij het aanmaken van een nieuwe case.

dienst.png

door Michaela koper

Goedemorgen Leon,

 

Ik heb zojuist samen met jou nog eens de stappen doorlopen en je kunt nog steeds niet kiezen voor Advisor of eAccounting. Ik ga navraag voor je doen om het probleem op te lossen en kom hierop terug!

Maria Est
CONTRIBUTOR ***
door Maria Est

Bij mij staat niks...

door Michaela koper

Goedemiddag Maria,

Zojuist hebben we tijdens ons telefoongesprek op de link  geklikt in het bovenstaande nieuws bericht onder "Visma account" en daarna helemaal uit- en weer in te loggen in Home.visma.com zie je nu de tegel gelukkig wel!