Mijn Communities
Help

Hoe maak ik gebruik van de nieuwe Rabobank-bankkoppeling voor mijn klanten?

door Michaela koper (Bijgewerkt ‎12-05-2022 15:42 door Michaela koper VISMA )

Heeft u al een actieve bankkoppeling voor de Rabobank met Visma eAccounting voor u en uw klanten? Dan heeft u waarschijnlijk al bericht ontvangen van de Rabobank dat u voor 1 juli 2022 gebruik moet gaan maken van de nieuwe Rabobank-bankkoppeling omdat de oude bestaande koppeling komt te vervallen. Deze nieuwe koppeling voldoet aan de PSD2-richtlijnen. Hiermee worden uw banktransacties nu meerdere keren per dag ingelezen. Dit was met de oude bankkoppeling niet mogelijk. Daarbij is de nieuwe bankkoppeling ook geschikt voor andere zakelijke producten van de Rabobank naast de RIB Pro-omgeving.

 

Visma eAccounting biedt u de mogelijkheid om gebruik te maken van de nieuwe Rabobank-bankkoppeling. Gebruik voor meer informatie over het overstappen ons stappenplan.

Heeft u een samenwerking via Advisor met een klant met een Rabobank-koppeling in Visma eAccounting met de uitvoeringen Starter of Factureren? Voer dan het stappenplan samen met uw klant uit want die hebben zelf geen toegang tot dat deel van de administratie.

Nu met Premium Rabo is het ook mogelijk om Rabobank rekeningen zonder zakelijk/business rekeningen aan te sluiten!
 
Support-portal
Speciaal voor accountants- en administratiekantoren is een support-portal beschikbaar.  Mocht u vragen hebben voor het eAccounting Accountancyteam dien dan uw verzoek via de portal in en volg het verloop van het ticket online. Klik eenmalig  de volgende link aan en vindt in het vervolg onder home.visma.com uw nieuwe tegel!
Support portal.png

 

4 Opmerkingen