Mijn Communities
Help

Update - Online Samenstel-assistent

door Bob Huisman (Bijgewerkt ‎12-03-2024 11:16 door Bob Huisman VISMA )

Rapportverbeteringen

We hebben een drietal verbeteringen doorgevoerd.

1. Als de Balans sectie wordt afgedrukt dan wordt ook op de Passiva-pagina de titel Balans afgedrukt

2. Voor EZ/Vof is de tekst aangepast bij de totalen. De "Resultaat Voor en Na belasting" is nu vervangen door Bedrijfsresultaat en Resultaat. Hiervoor kan in OSA de instelling "Rechtsvorm" worden aangepast.

3. Het is nu mogelijk om de BTW rekeningen te cumuleren. Ook hiervoor is een bedrijfsinstelling toegevoegd.

Nieuwe bedrijfsinstellingen - 2.png

 

Let op: De nieuwe bedrijfsinstelling "Rechtsvorm" (Kies Beheer/Bedrijven) wordt overgenomen uit eAccounting bij het aanmaken van het OSA bedrijf. Daarna wordt deze instelling niet meer bijgewerkt, ook niet bij importeren. Alle bedrijven staan nu op de rechtsvorm: BV, Besloten vennootschap.


Met vriendelijke groet,
Bob/Product Manager

5 Opmerkingen
info8
CONTRIBUTOR ***
door info8

Bedankt dat onze wens is doorgekomen @Bob Huisman in OSA

Nu nog gaarne bij een wijziging/JP de controle items op rood ipv op groen laten staan als de cijfers zijn gewijzigd.

Bob Huisman
VISMA
door Bob Huisman

Dag @info8 , ik stel voor dat je deze wens registreert in het portaal/ideeen. Dan kan ik zien (door de stemmen) of er andere kantoren zijn die ook deze werking willen. In het scenarios waarbij het kantoor zelf de wijziging doorvoert in de mutaties in   eAccounting, wil je dan nog steeds dat de vinkjes op rood gaan? 

info8
CONTRIBUTOR ***
door info8

Ja @Bob Huisman , dat is de controle, want als er zaken nakomen - al dan niet -via de scannerapp en die verwerkt worden, dan wijzigen de cijfers. Dan moeten de vinkjes op rood gaan, je kunt het niet in 1x doen, want je werkt over de verschillende klanten heen. Je kunt dat niet per klant onthouden en moet je met een kaarsje zoeken, want het is groen, maar de getallen zijn veranderd in OSA tov eAccounting.

info8
CONTRIBUTOR ***
door info8

Tijdens de testfase met de ontwikkelaar hadden we het over bovenstaande zaken en wij zijn blij als het alsnog aangepast wordt.

Marc1
CONTRIBUTOR **
door Marc1

prima, meteen aangepast bij de eenmanszaken/VOF die ik heb