annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in for at tilføje dine favoritområder

Nyudviklinger til EasyCruit i 2018

(updated by Thor Lundehoj VISMA ‎08-05-2019 10:49 )
Andreas Villumsen

Men først, hvem er egentlig produktchefen?

Ellen.jpg 

Ellen Snedal kom ind i Visma med opkøbet af Notus Systemer, hvor hun var CEO. Efter nogen år som Produktchef for Enterprise Ressursstyring i Visma i Norge, blev hun Projektdirektør i Visma Unique.

Hun er nu tilbage i rollen som Produktchef for internationale cloud-løsninger. Ellen var en af de bærende kræfter for opkøbet af EasyCruit i 2016.

Hun brænder for at få gode, funktionelle løsninger, der giver stor kundeværdi.

Her kommer Ellens højdepunkter for EasyCruit i 2018.

Nyt CV-layout i PDF

En nyhed jeg har set frem til længe er at få ændret layout på ansøgernes CV i EasyCruit. Det er mig derfor en glæde at kunne fortælle, at vi i januar kommer med et helt nyt CV-layout i PDF, udskrifter og email. Tidligere har der været forskellige formater på disse; nu bliver de ensrettet og får et moderne design.

Ny startside

At bygge en ny startside i EasyCruit er noget af det første jeg ønskede at ændre da jeg overtog rollen som Produktchef for EasyCruit. Målet med den nye startside er at reducere antallet af clicks til funktionerne der bliver anvendt mest, så du får et hurtigere overblik over dine vigtigste aktiviteter.

I marts lancerer vi en “beta-version” af den nye startside. Denne version kan du tilvælge for at blive kendt med den nye måde at få overblik på. Det vil i en periode være muligt at gå tilbage til den gamle startside. Vi ønsker kundefeedback fra dig på den nye startside, og vil opfordre dig til at give os denne feedback, når vi lancerer beta-versionen.

Videoansøgninger

Forenkling af søgeprocessen for kandidaterne er vigtig – både for at reducere arbejdet i ansøgningsprocessen for kandidaten, men også for at du hurtigt og effektivt kan screene dine kandidater. Videoansøgninger er en af flere måder at gøre dette på.

I EasyCruit planlægger vi at lægge videoansøgninger ind som en del af screeningsspørgsmålene. Vi håber at få dette klar inden sommeren. Du kan enkelt stille spørgsmål til kandidaterne, og bede om svar retur på video. Kandidaterne kan søge ved at lave en optagelse fra forskellige platforme såsom PC eller mobil.

Ny proces for kandidathåndtering

Vi arbejder med en helt ny proces for kandidathåndtering. Vi har mange tanker om hvordan du skal kunne arbejde mere effektivt med behandlingen af ansøgerne, sådan så både du og ansøgerne skal få en bedre oplevelse.

Når vi laver den nye kandidathåndtering er vi ude og tale med forskellige kunder for at få indspark til, hvad du rekrutteringspartner mener er vigtigt. Vi laver hypoteser, som vi tester, og udarbejder prototyper. Mod slutningen af året lancerer vi beta-versionen, som jeg håber og tror mange glæder sig til.

Vi glæder os til et nyt år, og til at gøre EasyCruit til den bedste rekrutteringsløsning i samarbejde med dig! Følg med her på Community for flere opdateringer, og billeder af de nye funktionaliteter…