Mine produkter
Hjælp

Gør os klogere på jeres behov ifm. tidsregistrering

af CamillaJeppesen

Vi får jævnligt forespørgsler om tidsregistrering. Vi er derfor i gang med at undersøge mulighederne for at lancere et tidsregistreringssystem. I den forbindelse er vi meget interesseret i at høre, hvad jeres behov er ifm. tidsregistrering, så vi sikrer, at vi lancere et produkt, der skaber værdi for dig og dine kollegaer.

 

 

Del dine input her

2 Kommentarer
Poul Mai
CONTRIBUTOR ***
af Poul Mai

Hej Visma

 

Hermed lidt input fra Sydbank. 

Vi benytter et tidsregistreringssystem fra Mark-Info, og derfor har jeg taget udgangspunkt i nogle af de funktioner vi benytter i dag.

 

Jeg tænker at en kommende løsning for tidsregistrering først og fremmest skal tage højde for virksomhedstype, størrelse og behov. Nogle virksomheder kan "nøjes" med en mindre løsning og andre igen har behov for en større løsning.

 

Derudover kan det være oplagt at undersøge markedet for eksterne tidsregistreringssystemer, som der evt. kan indgås samarbejdsaftaler med.

 

  • Tidsregistreringssystemet skal understøtte registrering af overarbejde, merarbejde, flextid, fravær m.m.
  • Tidsregistreringssystem skal understøtte overenskomst, skal kunne håndtere utallige typer af konti og det skal være muligt at håndtere (konfigurere)  lokalaftaler i systemet. 
  • Der skal være gode godkendelsesprocedurer og adviseringsmuligheder.
  • Systemet skal tale sammen med Microsoft Outlook (Exchange Server) - aflevering af fraværsdata.
  • Registrering skal være nemt og intuitivt.
  • Gode rapportmuligheder (og Analytics)

 

 

 

 

 

 

 

af CamillaJeppesen

Hej Paul

 

Tusinde tak for dine input. Det er noteret. 

Vi glæder os til at kunne introducere et tidsregistreringssystem, der på baggrund af jeres feedback skaber værdi for vores brugere. 

 

Venlig hilsen

Camilla

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.