Mine produkter
Hjælp

My Visma har nu sit eget område på Community

af Thor Lundehoj

I forbindelse med den snarlige lancering af Visma Enterprise’ suite My Visma, har vi åbnet op for et helt nyt område her på Visma Community. 

 

My Visma produktområdet på Community, har til formål at give alle brugere hurtig og nem tilgang til informationer, vedrørende deres produkt(er). Du vil her finde nyheder og vejledninger, samt finde tips & tricks til brugen af My Visma. Du vil også kunne finde release nyheder og andre informationer, som du er vant til på andre områder af Visma Community.


Hvis du har lyst til at lære mere om My Visma, så anbefaler vi dig at besøge og abonnere på My Visma-området.

3 Kommentarer
Kate Bærendtsen
CONTRIBUTOR **
af Kate Bærendtsen

Mangler der ikke noget i MY VISMA APPen idag`?

 

Camilla Fullerton
CONTRIBUTOR ***
af Camilla Fullerton

Jeg er helt enig med Kate, man kan ikke foretage registreringer i app'en. Jeg har afinstalleret app'en og downloaded den igen, og nu kan jeg ikke få lov at logge ind. Den siger ugyldig pinkode, selvom jeg skriver den rigtige. 

 

Kan I give en forklaring på, hvorfor app'en ikke virker? 

af CamillaJeppesen

Hej Kate og Camilla 

 

Vi havde desværre udfordringer med registreringer via appen og web i sidste uge.

De skulle dog meget gerne være fixet nu. 

 

Sig endelig til, hvis I fortsat har problemer med at komme på.

 

Venlig hilsen

Camilla Jeppesen

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.