Mine produkter
Hjælp

Og vinderen er….

af CamillaJeppesen (Opdateret ‎09-05-2019 15:54 af Thor Lundehoj VISMA )

Først og fremmest vil vi gerne sige tak til alle, der har afgivet sin stemme. Det er skønt at se, at der er så mange, der har ønsket at deltage i afstemningen. Den funktionalitet som fik flest stemmer og dermed løber med sejren er: Oversigt over fraværs- og lønregistreringer, som mangler godkendelse.

 

Den nye funktionalitet vil blive lanceret i den release, som kommer til marts.

 

Se fordelingen af stemmer i afstemningen her

 

chart (1).png

 

Feedback og fremtidige afstemninger

Vi er blevet gjort opmærksom på, at det var nødvendigt at have en Google-konto for at deltage i stemningen. Da vi selvfølgelig gerne vil have, at alle har mulighed for at deltage i afstemningen, vil vi fremadrettet bruge en anden platform til afstemning. Vi beklager, hvis du er gået forgæves ved denne afstemning.

 

Har du øvrig feedback? Så skriv den endelig nedenfor - vi sætter pris på dine input.

2 Kommentarer
Sara Frederiksen
CHAMPION **
af Sara Frederiksen

Så vil vi glæde os til marts hvor den nye funktion kommer 🙂

Jeg vil dog lige høre, hvordan med de andre funktioner? Nu kunne vi kun stemme på én af tingene, men både datostyring og jubilæer er noget vi rigtig godt kunne tænke os hos os. Er de stadig på tegnebrættet blot til en senere version, eller hvordan fungerer det?

af CamillaJeppesen

Hej Sara

 

Tusinde tak for din besked.

Det er dejligt at høre, at du glæder dig til den nye funktion. 

 

De andre funktioner er bestemt stadig på tegnebrættet. Det er udelukkende et spørgsmål om at starte et sted.

Fremadrettet vil vi løbende afholde afstemninger.

 

Venlig hilsen

Camilla Jeppesen

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.