Mine produkter
Hjælp

Vejledningerne flytter fra Community

af Thor Lundehoj

Fra i dag udgår vejledningerne til Visma Løn fra Community, og du vil fremover blive ført til vores Hjælpecenter, når du klikker på ‘vejledninger’. 

 

Hjælpecenteret indeholder alle de vejledninger, du normalt kan finde på Community. Vi har arbejdet på en forbedret brugeroplevelse, som gør det nemmere for dig at søge vejledningerne frem og få et overblik over dem. Læs mere om den forbedrede søgeoplevelse her (eller læs, hvordan du kan printe dele af vejledningen i stedet for hele vejledningen, hvis du har behov for det).

 

Du kan også tilgå Hjælpecenteret via Visma Løn eller help.vismaenterprise.dk. 

 

Hjælp os med at hjælpe dig

Hver eneste gang du bruger hjælpefunktionen, vil vi meget gerne have din feedback - uanset om du fandt, det du søgte efter eller ej. Kun med din feedback kan vi forbedre hjælpefunktionen. 

 

Fortæl os om din oplevelse ved at klikke på ét af ikonerne i bunden af hjælpefunktionen, når du har brugt den. Vi er også meget interesseret i en mere uddybet beskrivelse af din oplevelse i fritekstfeltet, der dukker op efter klik på ikonerne.

Du er også meget velkommen til at give feedback, hvis du ønsker specifikke tilføjelser til vejledningerne.

 

👍 = Hjælpefunktionen virkede, og jeg fik foreslået den vejledning, jeg søgte. 

 

🤷‍ = Jeg har ingen holdning til hjælpefunktionen. 

 

👎= Hjælpefunktion virkede ikke, og jeg fik ikke den vejledning, jeg søgte.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.