Mine produkter
Hjælp

Få adgang til Customer Portal - den nye kundeportal

af Maria_prast (Opdateret ‎07-03-2024 08:22 af Samuel Marosi VISMA )

Den 2. april 2024 lancerer vi Visma Enterprises nye kundeportal, Customer Portal, som blandt andet vil gøre det nemmere og mere brugervenligt at oprette sager.

 

For at få adgang og mulighed for at oprette sager, når Customer Portal går i luften, skal du være oprettet som bruger. 

Sådan får du adgang til Customer Portal

  1. Udfyld denne formular. Du kan udfylde en for dig selv, men også for dine kolleger. Der skal udfyldes en formular med de nødvendige kontaktoplysninger for hver medarbejder, som skal have adgang til Customer Portal. 
  2. Husk at tage stilling til, om den enkelte bruger skal have fuld adgang, begrænset adgang eller ingen adgang til henholdsvis Visma Løn, Visma HR, Visma Refusion, Visma Time og Visma EasyCruit.
  3. Når du har udfyldt og sendt formularen, klarer vi resten for dig.

Send formularen til os senest fredag den 22. marts, så garanterer vi, at brugerne har adgang til Customer Portal ved lanceringen den 2. april.

Opret bruger på Customer Portal >

Vil du vide mere om Customer Portal?

Hvis du vil vide mere om, hvordan du bruger Customer Portal, så deltag på vores webinar den 8. marts 2024 kl. 09.00 - 10.00.

 

Læs mere om webinaret og tilmeld dig her >

4 Kommentarer
LGHansen
CHAMPION ***
af LGHansen

Når man har tilmeldt sig står der kl. 9-10.

 

Er webinaret kl. 9 eller kl. 10?

af Samuel Marosi

@LGHansen - Det starter kl. 09.00, og vi forventer det tager cirka 1 time inklusiv spørgsmål. 🙂

Mvh 
Samuel Brask Marosi

LGHansen
CHAMPION ***
af LGHansen

Så bør I nok rette kl. 10 - 11 til 9 - 10 i ovenstående beskrivelse.

 

Jeg kan desværre ikke deltage kl. 9. Bliver det lagt op under webinar bibliotek bagefter?

af Samuel Marosi

@LGHansen, det beklager vi meget, vi har rettet det nu. 🙂
Og ja, det bliver optaget, og lagt op i vores webinar bibliotek efterfølgende.

 

Mvh 
Samuel Brask Marosi

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.