Mine områder
Hjelp

Nyhet Webfaktura

av Anonymous (Oppdatert ‎24-10-2017 14:08 av Svein Holanger VISMA )

Dersom byrået benytter Visma Business som regnskapssystem, kan klienten opprette prosjekter i Webfaktura. Oppretting av nye prosjekter i Webfaktura er kun mulig dersom kode for dette er satt av byråbruker under Mitt firma | Byrå.

Prosjektnummeret må være numerisk og unikt. Nye prosjekter overføres VB ved synkronisering. Det gjelder også nye og endrede prosjekter fra VB.

Dersom regnskapsfører oppretter prosjekter i VB, bør man umiddelbart kjøre en synkronisering for at prosjektet (ene) skal være tilgjengelig i Webfaktura.

NB! Funksjonen krever Webfaktura Admin (Sync) versjon 2.0.173 eller høyere. Den nye sync'en finner du her.

6 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Dette var godt nytt for dei som bruker Visma Business, ja.

Kva med oss som bruker Visma DI?

Når kan vi få glede oss over dette?

 

Jonathan Bjerk
CONTRIBUTOR **
av Jonathan Bjerk

Når kommer dette til Global?

av Svein Holanger

Det er ikke bestemt enda når dette vil komme til Visma DI og Visma Global.

av Kristoffer Tjemsland1 (Oppdatert ‎12-09-2018 08:34 av Kristoffer Tjemsland1 PARTNER )

Hei Svein,

Når et prosjekt avsluttes i Visma Business, så er prosjektet fortsatt tilgjengelig i Webfaktura. Her bør det være en synkronisering. Vi har en del klienter i Webfaktura, og det hender ofte at kundene våre fakturerer på prosjekter som er avsluttet. Dette skaper manuelt merarbeid.

 

Mvh

Kristoffer

Jostein Nygård
PARTNER
av Jostein Nygård

Hei

Er det mulig/planer om at kunder også kan opprette avdeling i WebFaktura?

 

Mvh

Jostein

av Svein Holanger

Avdeling er ikke mulig å opprette fra WebFaktura i dag. Vi anser ikke det behovet for så stort.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"