for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Lenge har det vært etterlyst mulighet for å kunne sende både tilbud og ordre fra WebFaktura. Ved å tilføre disse to funksjonene kan enhver bedrift kunne komplettere og effektivisere sine salgsrutiner.
Det er derfor med stor glede at vi nå lanserer mulighet for å både kunne sende tilbud og ordre fra WebFaktura. Prøv dette gratis frem til 30. september!
Nye menyvalg - samme grensesnitt
Du som allerede benytter WebFaktura til fakturering finner denne funksjonen under det som nå heter “tilbud og ordre”. Menyvalgene nå er derfor Tilbud, Ordrer og Fakturaer.
Få full oversikt over tilbud og ordrer
Oversikten viser tilbud og ordrer i arbeid, hvilke som er sendt og hvilke som er akseptert. På den måten blir det enklere for deg å følge opp ulike tilbud og ordrebekreftelser.
Automatisk utfylling av ordrebekreftelse eller faktura
Når et tilbud har blitt akseptert, vil all informasjon du la inn i tilbudet automatisk bli forhåndsutfylt i ordrebekreftelse eller faktura. På den måten sparer du tid og unngår manuelle feil. Systemet er fleksibelt, som for eksempel når et tilbud har blitt akseptert, kan du velge å hoppe over ordredelen og gå direkte til fakturering, om du ønsker.
Hvordan aktivere ny funksjonalitet?
Tilbud og ordre aktiveres enkelt under menyvalget “Mitt firma”:
Gratis introduksjonsperiode
Frem til 30. september vil det være GRATIS å bruke tilbud og ordre i WebFaktura.
Hva vil det koste?
Fra og med 1. oktober, vil tilbud og ordre være transaksjonspriset:
Dette betyr at tilbud og ordrer i arbeid ikke blir fakturert før de er sendt til kunde.
Alle tilbud- og ordretransaksjoner faktureres månedlig og etterskuddsvis. I tillegg får byråene full oversikt over bruken i Visma Partner Insight.
Informasjon til sluttbrukere
Følgende informasjon vil for øvrig bli lagt ut til sluttbrukerne i meldingsboksen fra og med mandag neste uke:
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.