Mine områder
Hjelp

Brukerdagene er gjennomført!

av Anonymous (Oppdatert ‎25-07-2018 16:16 ( )

Siste runde av Mamut Brukerdager er avholdt med suksess. I juni har vi vært i Trondheim, Stavanger, Bergen og Oslo. Totalt hadde nesten 150 bedrifter muligheten til å delta. Vi takker for at så mange kunder satt av tid til å treffe oss!

Programmet har vært variert og startet med et innblikk i «nettskyen». Kjetil Skeie, Salgsdirektør i Visma Mamut AS forklarte hvordan programvare (går)/utvikler seg fra å være et produkt installert på din datamaskin til en tjeneste levert via internett. Ikke minst brukte vi tid på hvilke fordeler dette faktisk gir dere som bruker løsningen. Tilgjengelighet, fleksibilitet og nye måter å automatisere rutineoppgaver på ble nevnt.

Videre så presenterte vi nettbaserte tjenester som effektiviserer hverdagen allerede i dag, med elektronisk faktura og integrert inkassoløsning i Mamut One.

Nyhet - Visma.net Expense integrert med Mamut One

En viktig nyhet i Mamut One versjon 18 ble presentert. Reiseregningsløsningen Visma.net Expense er nå integrert med lønnsmodulen i Mamut One. Dette skapte som forventet stor interesse og er et glimrende eksempel på hvordan topp moderne nettbaserte løsninger kan gi merverdi til tradisjonelle løsninger.

Denne rundens Tips & Triks fokuserte på rapportredigering og regnskapsmodulen. Ikke uventet ble dette særdeles populært og mange fikk seg noen aha-opplevelser.

Jobb i nettskyen med Visma.net

Sist, men ikke minst fikk jeg gleden av å demonstrere Visma.net Financials. Visma’s økonomisystem i nettskyen for profesjonelle brukere. For mange var dette første gang de fikk høre om Visma’s nye flaggskip. Jeg kan garantere at det ikke blir den siste.

Mens noen ønsker en overgang allerede nå, så velger andre å vente på at mer funksjonalitet kommer til. Ny funksjonalitet kommer fortløpende og mye vil være på plass allerede i løpet av det neste halvåret.

Engasjerte deltakere!

Et engasjert publikum har gjort Brukerdagene innholdsrike. Som vanlig får vi mange spørsmål og innspill til hvordan vi kan levere enda bedre produkter og tjenester. Det setter vi selvfølgelig stor pris på. Fortsett med det, så lover vi å levere markedets beste løsninger også i fremtiden.

Minner om kampanjetilbudene i forbindelse med vårt 20-års jubileum. Siste frist 20. juni.

Med ønske om en flott sommer!