Mine områder
Hjelp

Reversert en endring i versjon 16.10.00

av Anne Haagensen (Oppdatert ‎21-12-2021 12:06 av Anne Haagensen VISMA )

Det er i dag lagt ut et program under "Nedlastinger" her på Community til dere som har installert versjon 16.10.00.

 

Vi måtte reversere en endring til versjonen. Endringen kunne medføre at enkelte lønnsarter som ikke skulle faktureres, men kun til kost, alikevel la seg til fakturering.

Endret program ligger også i dagens publiserte fullversjon.

6 Kommentarer
Nina Sivertsgård
CHAMPION *
av Nina Sivertsgård

Hei. Jeg kan ikke finne "Endringer" under "Nedlastinger"... kan dere kanskje legge en direkte link her?... Nina 🙂

av Anne Haagensen

Hei!

Vi får ikke lagt ut programmet her, men hvis du går inn på "Nedlastinger" og trykker først på versjon 16.10.00 ser du det med en gang. Vises slik:

Nedlasting av enkelt program.PNG

Konrad Risnes
CONTRIBUTOR ***
av Konrad Risnes (Oppdatert ‎22-12-2021 13:32 av Konrad Risnes )

Kva skjer med ordre som dette har skjedd på ? Må du inn på aktuelle ordrer og gjera nokre justeringer etter att denne oppdateringa er instrallert.

av Pierre Reklev

Hei

 

Når programmet er lagret må dere manuelt inn på arbeid til fakturering og nulle ut linjene som ligger der til fakturering, altså, på de lønnsartene som ikke skal faktureres for at akkumulert-bildet skal bli riktig. Blir riktig fra programmet er lagret og på neste ordre.

Beklager ulempen dette medfører for dere.
Ønsker deg en fortsatt fin dag og god jul 🤶🏻

Audny1
CONTRIBUTOR **
av Audny1

Hei, forstår dessverre ikke helt hva du mener med å nulle ut linjene - hvor gjør man det? Og hvilke lønnsarter er det snakk om som kan være feil?

 

av Pierre Reklev

Hei

 

Dette er under arbeid til fakturering på ordre. Da går du på fanen "Timer", merk en linje med timer og trykk "F2". Da kommer "Arbeid til fakturering" opp. Her kan du ikke slette linjer, men sette antall til 0 for å fjerne dette.

 

Hvilke lønnsarter dette kan gjelde er helt individuelt hos forskjellige kunder, men det er gjerne snakk om tillegg, f.eks bastillegg etc.

 

Ha en super dag videre ☃

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"