Mine områder
Hjelp

Velkommen til Høstkonferansen 2021!

av Hilde Engelstad Haakonsen (Oppdatert ‎18-10-2021 16:38 av Hilde Engelstad Haakonsen VISMA )

Vi gleder oss til å dele vår kunnskap og engasjement for faget vårt med deg – i en helt ny digital konferansesal!

 

Høstkonferansen er fylt med spennende innhold innen lønn, personal, økonomi og regnskap. Alle kursholderne er tilgjengelige under hele konferansen, slik at du kan stille spørsmål til oss gjennom hele dagen. Konferansen gir timer til etterutdanning.

 

Meld deg på Høstkonferansen 2021 her.

 

Dag 1: Lønn og personal

På første konferansedag blir du oppdatert på nyheter og andre aktuelle tema – for eksempel OTP med endringene som har kommet i 2021 og de som er varslet for 2022. Vi ser også nærmere på regler for hjemmekontor, gaver i arbeidsforhold, statsbudsjettet for 2022 og digital inntektsmelding.

 

I tillegg til dette, får du også med deg nyheter og endringer i systemet du jobber i, enten det er Visma.net Payroll, Visma Lønn eller Huldt & Lillevik Lønn.

 

Se hele agendaen her.

 

Tid: Onsdag 10. november kl. 09.00 –16.00
Pris: Early bird 2950,– frem til 21. Oktober. Deretter 3450,–

 

Dag 2: Økonomi og regnskap

På siste konferansedag blir du oppdatert på aktuelle lover og regler – med spesiell vekt på den nye momsloven. Vi viser også nyheter i Visma.net ERP, Visma Contracting og Visma Business.

 

Tid: Torsdag 11. november kl. 09.00–16.00
Pris: Gratis ved kjøp av konferansedag 1

 

Praktisk info

Høstkonferansen er heldigital, og sendes fra vårt nye konferansestudio på Skøyen. I forkant får du tilsendt en link på mail. Denne kan du gå inn og ut av gjennom dagen – du bestemmer selv hva du vil være med på. Du får også tilsendt opptak av sesjonene etter konferansen.

 

Ses vi?

Ja, meld meg på Høstkonferansen 2021!

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"