for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Viser til kundebrev utsendt 29.09.2022. Modulen Document Upload i Visma.net Approval legges ned fra 01.01.23 og vil erstattes av DocScan. Dette produktet vil bli tilgjengelig for alle som har hatt lisens på Document Upload.
Hva er DocScan?
DocScan er en tjeneste for opplasting og scanning av dokumenter. Tjenesten kan brukes av alle kunder som bruker Visma.net AutoInvoice. Dokumentene kan da sendes via AutoInvoice til for eksempel Visma Document Center, Visma.net ERP og Visma Business NXT.
Hva kreves for å bruke DocScan, og hvordan kommer jeg i gang med det?
Din regnskapsfører eller Vismaforhandler må aktivere DocScan for at du skal kunne ta det i bruk.
For å bruke DocScan må AutoInvoice være satt opp for å motta faktura og andre type dokumenter. De som skal bruke DocScan må ha skrudd på mottak av faktura i AutoInvoice. Se HER for veiledning på hvordan dette gjøres.
DocScan vil få en transaksjonspris på 3,20,- per opplasting mot onprem, og kostnadsfritt mot VBNXT og Visma.net ERP.
Slik aktiverer din regnskapsfører eller Vismaforhandler DocScan i Visma.net Admin
Slik bruker du DocScan
Jeg trenger bistand til å komme i gang med DocScan, eller support på produktet, hvor henvender jeg meg?
Da kan du ta kontakt med deres regnskapsfører eller Vismaforhandler. De er klare for å hjelpe deg 🙂
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.