Mine områder
Hjelp

Kurs inkludert i ditt abonnement!

av Anonymous (Oppdatert ‎18-01-2023 13:54 av OliverSogn VISMA )


Visste du at all læring er nå inkludert i ditt programvareabonnement med oss?

 
I Visma Learning Universe har du nå tilgang til en rekke kurs som er inkludert i ditt programvareabonnement....
 
Vi mener kompetanse er nøkkelen til teknologisk utvikling - og vi gleder oss til å gi deg all læring du trenger som en del av ditt programvareabonnement.
Ta ett eller flere kurs i dag!

 

4 Kommentarer
Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av Nils Fossum

Hei,

 

Ser det ligger to kurs for programmet Visma.net Payroll. Savner å kunne se når de er laget. Skal man bruke tid på et slikt online kurs vil man jo gjerne vite om det som sies også gjelder i dagens versjon av programmet. Skulle til å distribuere en informasjon dere har laget om appen Visma Employee til en del nye brukere i går men oppdaget at den ikke var oppdatert i hvert fall. Der sto det at man måtte bruke appen Vima Attach for å laste opp bilag, noe jeg skjønner ikke lenger ble nødvendig en gang i fjor høst. Send meg derfor gjerne en ny oppdatert bruksanvisning for denne viktige appen for ansatte som får sin lønn via Payroll.

 

Mvh

Nils

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei, 

Takk for innspill! Våre kurs skal alltid være oppdatert på de siste nyhetene og oppdateringene. Noen av våre kurs ble lagd i høst, men vi jobber med å oppdatere de fortløpende. Vi skal absolutt se på kurset du viser til, og gjøre justeringer fortløpende. Du vil få beskjed fra oss så fort vi har oppdatert innholdet, og så takker vi for at du har gitt oss beskjed om dette 😊

 

Mvh Stine S. Snekkenes

Customer Learning Owner

 

 

Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av Nils Fossum (Oppdatert ‎18-01-2021 10:30 av Nils Fossum )

Hei Stine,

 

Det var godt å høre at alle online kurs vil bli forsøkt oppdatert ved endringer i programvaren. Det var ikke et kurs jeg viste til men en beskrivelse av appen Visma Employee som lå under eAccounting faktisk. Det var det beste treffet jeg fikk under søket på Community. Synes dette er en så viktig app at dere bør bestrebe dere på å alltid ha en ajourført PDF-fil som arbeidsgivere kan distribuere til sine ansatte. Dere sier det jo selv, skal man få best mulig utbytte av nye digitale løsninger må man få god opplæring på systemene. Ruller som sagt ut denne appen for første gang nå denne måneden og kan trenge noe å sende ut til de nye brukerne av den. Lag gjerne også et online kurs for denne appen som vi kan bruke ovenfor de nye brukerne.

 

Mvh

Nils

 

stiank
VISMA
av stiank

Hei Nils!

 

Takk igjen for gode innspill. Vi tar med oss dette videre mtp online kurs for appen. I tillegg er nå eAccounting informert om artikkelen som må oppdateres.

 

Mvh
Stian Kølbel

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"