Mijn Communities
Help

Self Service Augustus 2021 NL

06-08-2021 14:01
  • 0 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 913 Weergaven
[toc]

27-08-2021

404 foutmelding als je op een taak klikte in “Mijn Taken” in het portaal (change 2898415)

Als je klikte op een taak in het menu: Mijn taken in Portal, kon je een 404 error krijgen en de taak niet openen en behandelen. Dit is nu opgelost.

25-08-2021

Activering User Management functionaliteit

In Beheer > Systeem > Instellingen kun je nu de functionaliteit User management eenmalig zelf activeren. De activering kon hiervoor alleen door ons worden gedaan.

Als je User Management aanvinkt, worden de rollen vanuit de HR Core elke 30 minuten gesynchroniseerd. Alle ingebrachte rol-autorisaties op ‘end user’ niveau (manager) worden dan overschreven.

Let op: na het opslaan, kan je de wijziging niet meer terugdraaien.

  • Klik op Annuleren om terug te gaan naar Instellingen.

  • Klik op Opslaan om door te gaan en User management te activeren.

08-08-2021

Wijziging afzender e-mailadres digitaal ondertekenen en wijziging URL tekenportaal

Voor het digitaal ondertekenen van documenten is een optimalisatie doorgevoerd waarbij de afzender gewijzigd is van IntraOffice Digital Signing <noreply@intraofficesigning.com> naar Youforce Digital Signing <noreply@youforce.com>.

l12gB1gB9gBdoAdYAfYgZwcYEDNyTZ+iR1gB9gBdoAdYAfYAXYgXw78P+4PV6cus8BFAAAAAElFTkSuQmCC

Voorheen (afzender)

A36VkJXG+YQBTAAAAAElFTkSuQmCC

Nieuw (afzender)

De reden van de wijziging is herkenning en uniformiteit van de e-mails die verstuurd worden vanuit Self Service. Ook de URL van het tekenportaal is hierop aangepast: https://esigning.youforce.com.

De aangepaste Quick Reference Card en handleiding is te downloaden van de community van Digitaal ondertekenen.

Op 28-07-2021 is in de communities van Digitaal handtekening en Self Service een aankondiging geplaatst om je in staat te stellen eventuele communicatie naar jouw medewerkers te regelen. Nog niet gedaan? Kijk dan even of dit nodig is om iedereen de juiste informatie te geven.

Publishing Date : 8/30/2021