Ja, desværre. Det er vi lige blevet gjort opmærksomme på. Rapporten kan fortsat dannes, hvis du ikke sætter filter på 'Godkendelsesstatus'. Fejlen vil blive rettet, men det bliver først efter påske.
Man kan desværre ikke se hvilke registreringer der er lønbehandlet. Hverken i fraværslisten eller lønregistreringsrapporten. De står som godkendt, ligesom alle de registreringer der ikke er lønbehandlet endnu. Håber ikke det betyder, at de kører med i den kommende kørsel.
Og når I er i gang - kan I så ikke sætte "Status" på Fravær og Lønregisterering. Så er de lette at trække ud og se om nogle, der fratræder, mangler at få godkendt noget 🙂
Jeg forstår ikke idéen med at fjerne opdelingen af ferie, med indeværende år og tidligere år, i rapporten. Jeg bruger opdelingen for at tjekke op på om medarbejderne får afholdt overført ferie, samt igen når ferieåret slutter. Med at der kun er en samlet ferieoversigt på alle, får jeg ikke længere et ordentligt overblik. Ferieregnskabsrapporten i Visma Løn er ikke en optimal løsning for os, da den opdeler på Costcenter og ikke afdeling.
Du skal være en tilmeldt bruger for at kunne skrive en kommentar her. Hvis du allerede er tilmeldt, skal du logge på. Hvis du ikke er tilmeldt, så skal du tilmelde dig og logge på.