Mine produkter
Hjælp

Release: 7. oktober 2020

af Mie Eggers (Opdateret ‎12-02-2021 21:30 af Thor Lundehoj VISMA )

I vedhæftede releasedokument kan du læse om en ny 'knap' på siden Fravær og på opsætningssiden til Fraværssaldi. Den vises for alle, men er udviklet til jer, der tidligere havde Realtidssaldi.

10 Kommentarer
Kim Schjøtt
CONTRIBUTOR ***
af Kim Schjøtt

Godmorgen.

Det virker ikke lige hos mig.

Når jeg vil have vis den gamle saldo hopper den automatisk frem til det nye skærmbillede...

Kim Schjøtt
CONTRIBUTOR ***
af Kim Schjøtt

Sorry - Jeg var ikke opmærksom på at opdater saldi er nede i bunden af skærmbilledet

 

Klaus Ladekarl
CHAMPION **
af Klaus Ladekarl

Det kan åbenbart ikke lade sig gøre at koble funktionen fra igen, hvis man først har fået den aktiveret.

Efter min mening var det bedre at få sat turbo på udviklingen af underspecifikationer til de nye cirkler da vi har rigeligt med "halve" løsninger i forvejen.

Saldiene i vore cirkler forekommer korrekte i øjeblikket, men det vil alt andet lige være nemmere at medarbejderne selv kan klikke sig ind i underspecifikationerne fremfor vi skal forklare sammenhængen.

 

Med venlig hilsen

Klaus Ladekarl

Anita Hindberg
CONTRIBUTOR ***
af Anita Hindberg

Skulle man også kunne se gammel ferie i "gammel" realtidssaldi?

Klaus Ladekarl
CHAMPION **
af Klaus Ladekarl

Anita Hindberg, ifølge releasedokumentet omfatter løsningen IKKE feriesaldi.

 

Med venlig hilsen

Klaus Ladekarl

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Vi har stadigvæk fejl i saldoen selvom vi vælger den nye funktion 'opdater saldo'.  Slettede registreringer tæller med i saldoen, det er ikke til at arbejde med.

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Jeg er også ret sikker på, at vi fik oplyst at man ville kunne se "gammel" ferie i realtidssaldi.

Vores medarbejdere efterspørger også denne funktion, da de pt. ikke har mulighed for, at se hvor feriesaldi kommer fra - er det 6. ferieuge, seniordag, overført dage mv. Medarbejderne er også begyndt, at blive i tvivl om de overhovedet kan stole på saldierne med alle de udfodringer der har været og vil derfor meget gerne have mulighed for, at se hvordan systemet kommer frem til en givende saldi. Dette kunne de inden vi gik over til samtidighedsferie.

Camilla Fullerton
CONTRIBUTOR ***
af Camilla Fullerton

Jeg tilslutter mig dig, Gitte Hammer Ramsby! 

 

Overblikket for HR, ledere og medarbejdere mangler. 

 

Mvh Camilla Fullerton

Lene F M Sørensen
CHAMPION **
af Lene F M Sørensen

Det virker heller ikke her. Man kan ikke se, hvornår ferien er optjent, som man kunne i den gamle.

StellaK
VISMA
af StellaK

Vi har opdaget at de "gamle" realtids billeder som kom på fredag morgen virker desværre ikke hvis man opretter/sletter for eksempel fravær som påvirker timebanken/ fleks. Vi er i fuld gang med at løse fejlen, der vil komme en opdatering på Community når der er nyt i sagen.