Mine produkter
Hjælp
Dorte Selmar
CONTRIBUTOR ***

Godkendelseskørsel hænger - startet kl.

af Dorte Selmar

DorteSelmar_0-1724814868552.png

 

Jeg har tidsfrist kl. 8.00 - men kan ikke Godkende afregning idet systemet låser med denne kørsel.
Jeg forsøger lige nu alle kanaler i forhold til at komme i kontakt med VISMA.

8SVAR8
Rikke Puggaard
CONTRIBUTOR *

af Rikke Puggaard

Hej Samuel

 

Min lønkørsel er blevet afbrudt og jeg kan ikke komme videre med godkendelse mv. Jeg har også ting, jeg skal have rettet før jeg kan godkende lønnen i morgen tidlig. Så jeg er ret presset på tid nu. Venligst prioritere dette i morgen tidlig.

 

Mvh Rikke

Godkendt løsning
Samuel Marosi
VISMA

af Samuel Marosi

Hej igen @Dorte Selmar ,

 

Beklager ventetiden, godkendelsen er nu kørt igennem. 🙂

 

Mvh Samuel Brask Marosi

Dorte Selmar
CONTRIBUTOR ***

Hej Samuel

 

Tak for hjælpen - Godkend afregning er nu også kørt igennem.
Generelt var VISMA Løn meget tungt at arbejde i i aftes - alle jobs var ekstremt langsomme - og da godkendelsesaktiviteten, så låste det hele fik jeg da lige tjekket min stresstærskel.
Onsdag er min faste fridag - og måske var jeg derfor af den opfattelse at vi skulle være færdig tirsdag, så vi kunne overholde tidsfrist kl. 8.00 onsdag morgen.   Nu læser jeg i jeres vejledning at tidsfristen for overførsel til NEM konto først er kl. 10 dagen før dispositionsdagen.  Betyder det, at når pengene skal være på medarbejders konto fredag d 30/8, så er fristen torsdag d. 29/8 kl. 10.00 ?    Hvis det er tilfældet var det IKKE nødvendigt med al den stress..

Hej @Dorte Selmar ,

 

Vi beklager meget at systemerne, ikke har arbejdet helt optimalt for dig i går aftes.

Jeg tager det med videre tilbage i organisationen. 

Det er helt korrekt forstået, så længe du får godkendt den senest kl. 10.00 på bankdagen før, lønnen er til disposition så vil når at kommer igennem.

Dvs. i morgen torsdag kl. 09:59, hvis medarbejderne skal have den fredag.

Mvh Samuel Brask Marosi 

Miss M
CONTRIBUTOR **

af Miss M

Hej Samuel,

 

Jeg har haft samme problemer med Visma igår aftes som Dorte Selmer og opstod, efter jeres opdatering af HR om aftenen, systemet langsomt samt opførte sig mærkeligt, data linjer fra HR kunne enten ikke ses i Løn eller viste blanke linjer under Faste og Variable data, aldrig set disse fejl før (har gemt print af fejene, skal jeg sende det i en mail eller lave en sag ?.

 

Arbejdet fint i dag indtil 15.30 00 og da skulle godkende lønkørslen, så kom problemer igen og vi har også Nemkonto), virkelig presset nu og for at få løn igennem i morgen inden 10.00 og har 2 der også skal nå at godkende inden 10.00 - har også sendt dig en mail + lavet en sag, beklager gentagelsen her. men skal ha min løn igennem.

 

Poppede disse fejl op og heller aldrig set før

MissM_2-1724877781805.png

 


MVH Margrethe

Catrine Nielsen
CONTRIBUTOR ***

Hej Samuel - Dorte skriver, at hun bruger NemKonto - er svaret så ikke, at tidsfristen er kl. 07.59 bankdagen før dispositionsdagen - og ikke kl. 09.59? Eller har jeg misforstået noget?

Hej @Catrine Nielsen,

Det er korrekt, at det var sådan tidligere. Men det er blevet ændret nu.
Du kan læse mere om det her:
Nye frister for lønafvikling: Du har fået 2 timer ekstra

De nye frister

De nye frister for lønafviklingen er bankdage:

  • inden kl. 13.00 ved anvendelse af registrerings- og kontonummer
  • inden kl. 10.00 ved anvendelse af NemKonto



af Samuel Marosi

Hej @Dorte Selmar ,

Jeg er løbet med den, jeg skriver her inde når den er gået igennem.

 

 

Mvh Samuel Brask Marosi