Minun alueeni
Apu

Odotettu ominaisuus on täällä; verkkolaskujen vastaanotto OWS:llä nyt mahdollista!

tekijä Taina L (Päivitetty ‎30-09-2025 09:24 tekijä Elli-Maaria Jokela VISMA )

Kyllä, luit oikein, sillä OWS:llä on nyt mahdollista vastaanottaa verkkolaskuja Passeli Meritiin! OWS:n käyttöönotto on helppoa ja saat laskujen lähetyksen sekä vastaanoton käyttöösi jopa yhden arkipäivän sisällä.

OWS:n kautta vastaanotetut ja lähetetyt verkkolaskut 1.10.-31.12.2025 puoleen hintaan!

Ohjeet OWS:n aktivointiin niin lähetystä, kuin vastaanottoakin ajatellen löydät täältä:

https://community.visma.com/t5/Kayttovinkit/Sahkoisen-laskutuksen-aktivointi-OWS/ta-p/687248

OWS tulee korvaamaan Apix:n kokonaisuudessaan 31.12.2025 (Apixin käyttöönotto ei ole mahdollista enää 1.10. alkaen), joten suosittelemme lämpimästi aktivoimaan OWS:n jo tänään. 

Voit käyttää jo olemassa olevat Apixin verkkopostimerkit 31.12.2025 mennessä.

5 Kommentit
Vaike
CONTRIBUTOR **
tekijä Vaike

Miksi Apixin poistumisesta ei ole uutisoitu??? Tässäkin on jossain toisen asian mainoksen lopussa. Ma olen juuri ostanut ison määrän Apix verkkopostimerkkeja ja ei mitenkään ehti käyttää niitä pois 31.12.2025 mennessä! Nyt ma olen kyllä tosi pettynyt koko tämän touhun. Pitää kai harkita jotain muuta ohjelma, koska Meriti ei ole enää se hyvä ohjelma, vaan siitä on tullut p****Passeli.

Minna H
VISMA
tekijä Minna H

Hei Vaike!

Seuraamme nyt alkuun paljonko vastaavanlaisia tapauksia tulee ja teemme päätöksen mahdollisista kompensaatioista hieman lähempänä vuodenvaihdetta. Uskomme, että pääsemme molempia osapuolia tyydyttävään ratkaisuun asiassa.

Minna H
VISMA
tekijä Minna H

Lähetetäkö meille vielä tarkemmat tietosi sähköpostitse asiakastuemme osoitteeseen support@passelimerit.com.

JarnoMoilanen
CONTRIBUTOR *
tekijä JarnoMoilanen

Niin myyvät ensin ohjelmaa ja sitten "uusia" ominaisuuksia satelee vähittäin ja taas maksetaan lisää..

Minulla kanssa jää sitten noita apixin verkkopostimerkkejä käyttämättä.

Niin ja edelleenkään ei voi maksaa ostolaskuja suoraan ohjelmasta.

Juuri kun sain tuossa heinäkuussa lähetettyä uuden verkkolaskuosoite muutoksen toimittajille, niin nyt sitten sama touhu uudestaan... kyllä ohimoita taas kiristää..

Aputeco
CONTRIBUTOR *
tekijä Aputeco

Joo ostin vasta lisää merkkejä. Meneekö ne merkit harakoille? Operaattori vaihtuu taas kun ei ole muuta tekemistä. Ymmärrän sen että ohjelmaa rakennetaan koko ajan ja haetaan parasta mahdollista lopputulosta mutta olisi voinut vinkata että mihin sovellukseen panostetaan eniten.

Pysy kärryillä!

Klikkaa artikkelin oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä ja "Tilaa". Näin saat ilmoitukset suoraan postilaatikkoosi, kun artikkeliin tulee jotain uutta. Valitse oikealta asetusvalikosta tilaa, niin pysyt mukana!