Mine produkter
Hjælp

Arbejdstidsregistrering

02-05-2024 18:12 (Senest opdateret 26-06-2024)
  • 11 Svar
  • 0 ros
  • 937 Visninger

Denne vejledning beskriver, hvordan registrering af arbejdstid opsættes og foretages i My Visma / Visma HR.

 

 

Kommentarer
Brix
CHAMPION ***
af Brix

Hvad hvis man har en hel masse timelønnede, der registrerer i et andet system. Disse data bliver kun overført en gang om måneden, og de er IKKE oprettet i My Visma. Skal man så sætte hak i "Undtaget registrering af arbejdstid"? Jeg vil bare sikre mig, at de ikke får rykkere for manglende registrering.

Lene Fabricius
CONTRIBUTOR ***
af Lene Fabricius

Når jeg forsøger at lægge en afvigelse ind bliver det ikke gemt. Der står o i afvigelse i stedet for 1. Kommentaren bliver heller ikke gemt. 

Administrator kan heller ikke slette/ændre en forkert opdatering.

Lene Fabricius
CONTRIBUTOR ***
af Lene Fabricius

Vil det være muligt at vise navnet på medarbejderen på siden med arbejdstidsregistrering.?

 

NDD23
CONTRIBUTOR *
af NDD23

Mine afvigelser trækker kun fra så arbejdstiden bliver mindre selvom jeg smider 2 timer oveni - er det mig der gør noget forkert?

Diana1
CONTRIBUTOR ***
af Diana1

Samme problem her - afvigelserne bliver ikke vist selvom der er trykket GEM

kimmie bruus
CONTRIBUTOR *
af kimmie bruus

Hej, 

Når jeg tester en afvigelses-registrering, kan jeg kun vælge deltidssygemelding.

Nogen der ved om jeg mangler at gøre noget?

Tina_Dybro08
CONTRIBUTOR **
af Tina_Dybro08

Der bliver ikke registreret mertid (jeg bruger 888888 Plus-tid). 

Systemet kan godt trække timer fra (på 999999 Minus-tid)

af Sophie Neerup Larsen (Opdateret ‎28-06-2024 15:35 af Sophie Neerup Larsen VISMA )
Tina_Dybro08
CONTRIBUTOR **
af Tina_Dybro08

Hej Sophie,

 

Jeg kan desværre ikke få lov til at åbne linket (sikkerhed i vores systemer). Kan du sende på anden måde eller fortælle, hvad der står?

 

af Sophie Neerup Larsen

Jeg har lige opdateret linket - det burde du kunne se 🙂 Der er en workaround, og vi får det fixet hurtigst muligt 

Tina_Dybro08
CONTRIBUTOR **
af Tina_Dybro08

Tak, nu kan jeg se det 🙂

Bidragydere
Fremhævet tråd
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.